- Temat szkolenia:
Budowanie wartości klienta - myślenie pytaniami
- Kod szkolenia:
O20
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie otwarteO20
- Forma szkolenia:
online
- Obszary szkolenia:
biznes/ organizacja
- Dla kogo:
Szkolenie dedykowane jest dla ekspertów pracujących z klientami.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
od: 7 lutego 2024
do: 8 lutego 2024
Status terminu: rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
14 godzin dydaktycznych
14 godzin dydaktycznych
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
DZIEŃ 1
MODUŁ I EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA W BUDOWANIU RELACJI Z KLIENTEM
- Psychologia pewności siebie – Jak budować pozytywne pierwsze wrażenie
- Postawa proaktywna w biznesie – Sztuka przyciągania klienta
- Przygotowanie do rozmowy z klientem – Moje pierwsze spotkanie z klientem
- Czym jest wartość klienta – Świadome podejście do klienta i biznesu
- Jak zbudować długotrwała relację z klientem w oparciu o wiarygodność w biznesie
MODUŁ II MYŚLENIE PYTANIAMI – SZTUKA DIAGNOZOWANIA POTRZEB KLIENTA
- Poznanie metodologii techniki Myślenie Pytaniami
- Trening samoświadomości w praktyce biznesowej
- Myślenie pytaniami – Jama uczącego się i Jama wyrokującego
- Jak zdiagnozować potrzeby klienta – Lejek pytań metodologicznych
- Wpływ typu osobowości na styl komunikowania się
- Typologia klienta w biznesie -jak dopasować się do konkretnego typu osobowości klienta
- Inteligentne zbijanie obiekcji – praca z trudnym klientem
- Poznanie asertywności w pracy z klientem
DZIEŃ 2
Dzień II MYŚLENIE PYTANIAMI W PRAKTYCE BIZNESOWEJ
- Budowanie wizerunku profesjonalisty w oparciu o metodę Myślenie Pytaniami
- Moja droga do pracy nas zmianą nawyków – trening diagnozy potrzeb klienta
- Scenki pierwsze spotkanie z klientem – diagnoza wartości klienta
- Informacja zwrotna w oparciu o scenki i praktykę biznesową
- Koszt szkolenia:
Cena netto: 1 490,00 zł
- W ramach usługi otrzymasz:
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Zwiększenie skuteczności i pewności siebie w kontekście rozmowy biznesowej z klientem. Nabycie umiejętności stosowania kluczowej techniki psychologicznej „Myślenie pytaniami”
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
4.8/5
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych