- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Usługa skierowana jest dla osób, które są zainteresowane budowaniem wizerunku firmy.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
16 godzin dydaktycznych
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
Moduł I: Marketing skutecznie, czyli jak?
- Marketing i jego cele strategiczne – czy chodzi o zasięgi czy o zakupy?
- Młotek czy gwóźdź – czym jest tik-tok, a czym raport z Google Analytics? Jak dobierać świadomie narzędzia do naszych celów?
- Rozum kontra serce – czy ma być pięknie, czy skutecznie w naszym content marketingu?
- Data driven marketing – co dają nam dane i czy ograbiają nas z kreatywności?
- Marketing i sprzedaż – jak pies z kotem, czy ramię w ramię do jednej bramki?
Moduł II: Buduj ścieżkę zakupową tam, gdzie drepcze klient
- Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA
- 3 krytyczne punkty w lejku marketingowym – bądź ich świadomy
- Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra. Ćwiczenie – łatanie dziur w wiadrze.
- TOFU – jak projektować top of the funnel
- MOFU – jak projektować middle of the funnel
- BOFU – jak projektować bottom of the funnel
- Ścieżka klienta – jak powinna wyglądać w 2023 roku
- Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta
Moduł III: Dobrze, nie dużo to marketing strategiczny
- Modele atrybucji – jak czytać dane o ścieżce klienta
- 3 błędy w lejku sprzedażowym, które kosztowały milion zł, uszczelnij swój lejek, realne case study z polskiego rynku
- Cykl Deminga, model PDCA – jak stale ulepszać swoje efekty i testować działania marketingowe
- Ćwiczenie warsztatowe – PDCA w naszych działaniach marketingowych, pracujemy nad „P” i nad „C”
Moduł IV: Marketing lubi liczby, tworzymy punkt odniesienia
- Wskaźniki marketingowe krok po kroku – po co nam procenty i liczby?
- Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator
- Powrót klienta – CRR, lojalność celem biznesowym
- Średni koszyk klienta – AOV, cross-selling i up-selling przyjaciółmi marży
- Newsletter – OR, własna baza najcenniejsza, ceń ją i dawaj wartość
- Konwersja – święty Graal marketingu
- CAC – pozyskanie klienta, LTV – życiodajność klienta
- Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta c.d. plus dodawanie wskaźników
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Szkolenie "Zamieniaj followersów w klientów, czyli skuteczny marketing online" ma na celu wyposażyć uczestników w niezbędne narzędzia i umiejętności do osiągnięcia sukcesu w dziedzinie marketingu online, a także w budowanie trwałych relacji z klientami. Obejmuje zarówno podstawową wiedzę, jak i praktyczne umiejętności oraz aspekty społeczne, które są niezbędne w dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu online.
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych