Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

8 fundamentów Modelu Sprzedaży Partnerskiej
O13
Szkolenie otwarteO13
stacjonarne
sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje

Warsztaty są skierowane dla handlowców, doradców Klienta, kierowników i dyrektorów działu sprzedaży,  pracowników Biura Obsługi Klienta. 

Informacje
organizacyjne

od:  29 stycznia 2024
do:  30 stycznia 2024
Status terminu:  rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Wrocław

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

  1. Powitanie, przedstawienie Uczestników pod kątem branż i doświadczenia
  2.  Strategiczna gra negocjacyjna – mechanizmy i zasady prowadzenia sprzedaży i negocjacji, zasady budowania argumentacji
  3. Przygotowanie do sprzedaży i analiza jej efektywności w wymiarze indywidualnym
  4. Etyczne sposoby korzystania z reguł wywierania wpływu w sprzedaży
  5. Style zachowań Klienta a odpowiedni sposób prowadzenia komunikacji i negocjacji z Klientem
  1. Zimny lead, czyli jak skutecznie nawiązać pierwszy kontakt z Klientem i wzbudzić jego zainteresowanie
  2. Niwelowanie obiekcji Klienta, cz. 1 – Technika 5U
  3. Niwelowanie obiekcji Klienta, cz. 1 – Technika PCK
  4. Psychologiczne źródła stresu i techniki organizacji czasu pracy
  5. Techniki komunikacji werbalnej oraz umiejętność korzystania z komunikacji niewerbalnej w procesie sprzedaży
Cena netto: 1 590,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
catering
przerwy kawowe

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  1. Zrozumiesz na czym polega Sprzedaż Partnerska i nauczysz się stosować narzędzia i techniki budujących taką formę prowadzenia sprzedaży
  2. Nauczysz się skutecznie nawiązywać pierwszy kontakt z Klientem, tak by podsycać jego zainteresowanie swoimi produktami i usługami
  3. Nauczysz się skutecznie przygotowywać do procesu sprzedaży i właściwie analizować własną sprzedaż tak by podnosić jej skuteczność
  4. Poznasz kluczowe mechanizmy komunikacji werbalnej i niewerbalnej i nauczysz się je efektywnie stosować w komunikacji z Klientem
  5. Dowiesz się jak etycznie korzystać z reguł wywierania wpływu na ludzi
    w procesie sprzedaży i komunikacji z Klientem
  6. Nauczysz się skutecznie diagnozować profile zachowań swoich Klientów
    i odpowiednio się do nich dopasować
  7. Dowiesz się jak rozmawiać z Klientami, którzy mają obiekcje i nauczysz się skutecznie je niwelować dzięki dwóm prostym w zastosowaniu technikom
  8. Zrozumiesz skąd biorą się sytuacje stresowe w Twojej pracy i nauczysz się lepiej sobie z nimi radzić
  9. Poznasz skuteczne i różnorodne techniki organizacji własnego czasu pracy i będziesz wiedzieć jak z nich korzystać

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.