- Temat szkolenia:
8 fundamentów Modelu Sprzedaży Partnerskiej
- Kod szkolenia:
O13
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie otwarteO13
- Forma szkolenia:
stacjonarne
- Obszary szkolenia:
sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje
- Dla kogo:
Warsztaty są skierowane dla handlowców, doradców Klienta, kierowników i dyrektorów działu sprzedaży, pracowników Biura Obsługi Klienta.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
od: 29 stycznia 2024
do: 30 stycznia 2024
Status terminu: rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Wrocław
Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
DZIEŃ 1
- Powitanie, przedstawienie Uczestników pod kątem branż i doświadczenia
- Strategiczna gra negocjacyjna – mechanizmy i zasady prowadzenia sprzedaży i negocjacji, zasady budowania argumentacji
- Przygotowanie do sprzedaży i analiza jej efektywności w wymiarze indywidualnym
- Etyczne sposoby korzystania z reguł wywierania wpływu w sprzedaży
- Style zachowań Klienta a odpowiedni sposób prowadzenia komunikacji i negocjacji z Klientem
DZIEŃ 2
- Zimny lead, czyli jak skutecznie nawiązać pierwszy kontakt z Klientem i wzbudzić jego zainteresowanie
- Niwelowanie obiekcji Klienta, cz. 1 – Technika 5U
- Niwelowanie obiekcji Klienta, cz. 1 – Technika PCK
- Psychologiczne źródła stresu i techniki organizacji czasu pracy
- Techniki komunikacji werbalnej oraz umiejętność korzystania z komunikacji niewerbalnej w procesie sprzedaży
- Koszt szkolenia:
Cena netto: 1 590,00 zł
- W ramach usługi otrzymasz:
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
catering
przerwy kawowe
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
- Zrozumiesz na czym polega Sprzedaż Partnerska i nauczysz się stosować narzędzia i techniki budujących taką formę prowadzenia sprzedaży
- Nauczysz się skutecznie nawiązywać pierwszy kontakt z Klientem, tak by podsycać jego zainteresowanie swoimi produktami i usługami
- Nauczysz się skutecznie przygotowywać do procesu sprzedaży i właściwie analizować własną sprzedaż tak by podnosić jej skuteczność
- Poznasz kluczowe mechanizmy komunikacji werbalnej i niewerbalnej i nauczysz się je efektywnie stosować w komunikacji z Klientem
- Dowiesz się jak etycznie korzystać z reguł wywierania wpływu na ludzi
w procesie sprzedaży i komunikacji z Klientem - Nauczysz się skutecznie diagnozować profile zachowań swoich Klientów
i odpowiednio się do nich dopasować - Dowiesz się jak rozmawiać z Klientami, którzy mają obiekcje i nauczysz się skutecznie je niwelować dzięki dwóm prostym w zastosowaniu technikom
- Zrozumiesz skąd biorą się sytuacje stresowe w Twojej pracy i nauczysz się lepiej sobie z nimi radzić
- Poznasz skuteczne i różnorodne techniki organizacji własnego czasu pracy i będziesz wiedzieć jak z nich korzystać
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
4.8/5
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych