- Temat szkolenia:
First Time Manager - szkolenia dla początkujących menedżerów
- Kod szkolenia:
MND3
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie otwarteMND3
- Forma szkolenia:
stacjonarne
- Obszary szkolenia:
menadżerskie
- Dla kogo:
- Nowo mianowani menedżerowie.
- Pracownicy przygotowywani do objęcia roli menedżera.
- Liderzy zespołów bez wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu.
- Specjaliści awansowani na stanowiska kierownicze.
- Osoby, które po raz pierwszy będą zarządzać zespołem.
- Menedżerowie z niewielkim doświadczeniem, chcący doskonalić swoje umiejętności zarządzania.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
od: 3 października 2024
do: 4 października 2024
Status terminu: rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Wrocław
Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
DZIEŃ 1
Moduł 1
- Od czego zacząć… czyli jak się odnaleźć w roli managera
- od specjalisty do lidera – czym różni się wykonywanie zadań, od zarządzania
- za co odpowiada manager i jak się do tego zabrać – określanie celów biznesowych zespołu, organizacja pracy – planowanie i podział zadań, wyznaczanie celów indywidualnych, monitoring działań zespołu
Moduł 2
- Zarządzanie celami biznesowymi, a przewodzenie ludziom
- Czego oczekuje od lidera firma a czego podwładni?
- kluczowe kompetencje jakie powinien posiadać lider
- stres i rozterki managera – najczęściej popełniane błędy
Moduł 3
- Instrukcja obsługi szefa -czyli:
- jasne i klarowne komunikowanie oczekiwań i zasad współpracy z szefem [expose] oraz w zespole
- budowa autorytetu szefa – sposoby budowania odpowiedniej postawy i wizerunku managera
Moduł 4
- Budowanie zespołu – wykorzystanie kompetencji i talentów członków zespołu
- diagnoza mocnych i słabych stron pracowników, i swoich własnych
- praktyczne narzędzia do efektywnego wykorzystania potencjału pracowników
DZIEŃ 2
Moduł 1
- Podstawy motywowania – najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze
- mechanizmy motywacyjne u pracowników
- na co ma wpływ manager
- pozytywna informacja zwrotna
Moduł 2
- Komunikacja z zespołem, która nie burzy relacji
- komunikacja jako narzędzie w zarządzaniu
- asertywność w komunikacji managera – jak powiedzieć NIE
- informacja zwrotna która wzmacnia i rozwija pracownika
Moduł 3
- Skuteczne delegowanie zadań – jak przekazywać zadania by wzbudzać chęć i zaangażowanie do działania?
- SMART- reguły jasnego przekazywania poleceń
- formułowanie celów a skuteczność działania
- Koszt szkolenia:
Cena netto: 1 690,00 zł
- W ramach usługi otrzymasz:
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
użyczenie sprzętu dydaktycznego
catering
przerwy kawowe
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Efekty, które osiągnie uczestnik po ukończeniu szkolenia:
- Charakteryzuje pojęcie zarządzania zespołem.
- Charakteryzuje kluczowe kompetencje lidera oraz najczęściej popełniane błędy.
- Definiuje metody jasnego komunikowania oczekiwań i zasad współpracy.
- Wykorzystuje narzędzia do diagnozy mocnych i słabych stron pracowników oraz własnych.
- Charakteryzuje metody motywowania pracowników.
- Analizuje działania zespołu i dostosowywać plany w razie potrzeby.
- Deleguje zadania, aby wzbudzać zaangażowanie.
- Rozpoznaje i unika najczęściej popełnianych błędów managera.
- Skutecznie komunikuje oczekiwania oraz zasady współpracy zarówno z szefem, jak i w zespole.
- Wykorzystuje narzędzi do efektywnego wykorzystania potencjału zespołu.
- Stosuje pozytywną informację zwrotną, która motywuje i rozwija pracowników.
- Wykazuje wzmocnienie pewności siebie i asertywności w roli lidera.
- Buduje relacje oparte na zaufaniu i szacunku.
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
4.8/5
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych