Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Kierownik – Lider – Przywódca. Warsztaty praktyczne z zakresu rozwoju lidera i efektywnego zarządzania zespołem

Kierownik - Lider - Przywódca. Warsztaty praktyczne z zakresu rozwoju lidera i efektywnego zarządzania zespołem
O35
Szkolenie otwarteO35
online
Biznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem

Szkolenie dedykowane jest dla Menadżerów, kierownikóworaz wszystkich, którzy chcą nabyć bądź rozwinąć, wzmocnić swoje umiejętności z zakresu bycia skutecznym i efektywnym liderem, przywódcą.

Informacje
organizacyjne

od:  27 lutego 2024
do:  28 lutego 2024
Status terminu:  rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
14 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Katowice

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

Wprowadzenie

  • pojęcia podstawowe w zarządzaniu zespołami
  • powitanie uczestników – zasady, przerwy, pytania, wzajemne poznanie się.
  • Identyfikacja oczekiwań i doświadczenia uczestników.
  • przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia.
    Kierownik a Lider Przywódca
  • różnica między kierownikiem/szefem a liderem/przywódcą
  • 21 cech idealnego lidera
  • pięć poziomów przywództwa wg J.C. Maxwell`aNarzędzie do indywidualnej oceny poziomu przywództwa

Ścieżka rozwoju liderów – jak przejść na wyższy poziom zarządzania

  • Poziom stanowiska
  • Poziom przyzwolenia
  • Poziom skuteczności
  • Poziom rozwijania podwładnych
  • Poziom osobistego autorytety
  • plusy i minusy poszczególnych poziomów
  • przekonania i kroki pozwalające przejść na wyższy poziom
  • efektywności osobistej i przywództwa

Efektywne wykorzystanie ról zespołowych współpracowników

  • cechy, charaktery a preferowane role zespołowe
  • Test diagnoza ról w zespole
  • warsztat z zakresu budowania efektywnych zespołów, adekwatnych do różnego typu zadań/projektów

Przywództwo sytuacyjne

  • Style kierowania zespołami
  • Test autodiagnoza menadżera
  • Jak dobrać odpowiedni styl zarządzania i delegowania zadań w zależności od założonych celów i składu zespołu?
  • Expose szefa – kiedy i po co wygłaszamy
  • Warsztat: Expose szefa w praktyce

Motywowanie

  • finansowe i niefinansowe narzędzia motywowania
  • kary niefinansowe
  • nagrody niefinansowe
  • co ludzi motywuje do pracy?
  • najczęstsze błędy popełniane w obszarze motywowania pracowników,
  • algorytm efektywnej rozmowy służącej nagrodzeniu pracownika
  • algorytm efektywnej rozmowy służącej ukaraniu pracownika

Efektywna komunikacja w zespole

  • najczęstsze błędy popełniane w obszarze komunikacji szefa z pracownikiem
  • bariery skutecznej komunikacji
  • zasady skutecznej komunikacji
  • zasady udzielania skutecznej informacji zwrotnej

Rozwój zespołu i sytuacje konfliktowe

  • fazy rozwoju zespołu
  • rola kierownika w poszczególnych fazach życia zespołu
  • przyczyny konfliktów w zespole
  • style zachowań w sytuacjach konfliktowych i stresowych
  • test zachowań w sytuacjach konfliktowych i stresowych
  • jak w praktyce wykorzystać wiedzę o swoich zachowaniach w sytuacjach konfliktowych i stresowych do podniesienia poziomu efektywności osobistej

ZAKOŃCZENIE WARSZTATU – PODSUMOWANIE

  • podsumowanie i rekomendacje
Cena netto: 1 490,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy z zakresu skutecznych narzędzi zarządzania zespołami, narzędzi zwiększających jakość planowania i efektywności pracy. Podniesienie praktycznych umiejętności z zakresu planowania pracy zespołu, skutecznej komunikacji w zespole oraz pomiędzy zespołem a przełożonym. Wyrobienie bądź wzmocnienie m.in. następujących postaw: systemowego podejścia do planowania i zarządzania pracownikami, identyfikacji i eliminacji zachowań indywidualnych i grupowych.

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.