Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Kreowanie wizerunku firmy

Kreowanie wizerunku firmy
O9
Szkolenie otwarteO9
stacjonarne
biznes/marketing

Usługa skierowana jest do osób, które są zainteresowane budowaniem wizerunku firmy.

Informacje
organizacyjne

od:  15 lutego 2024
do:  16 lutego 2024
Status terminu:  rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

Moduł I: Wizerunek firmy, czyli pytanie – mieć czy być?

  •  Uplasowanie wizerunku firmy w komunikacji marketingowej organizacji
  • Jak się tworzy wizerunek firmy – orientacja firmy
  •  Czemu służy wizerunek firmy? – określenie 3 celów strategicznych
  •  Czy wizerunek się opłaca? O procesie budowania marki praktycznie, szanse i zagrożenia na polskich
  • case studies

Moduł II: Mosty i mury dla wizerunku Twojej firmy

  • Klientocentryzm – klient w centrum procesów firmy to klucz do pozytywnego wizerunku
  •  Kultura organizacyjna – podwaliny budowania spójności organizacji
  • „Znieś jajko i gdacz” – o świadomym publicity i działaniach public relations
  • Touchpoints – punkty styku z Twoją firmą, czy znasz swoje luki?
  • Gra strategiczna – Rozum czy serce, jak wizerunek marki wpływa na wyniki finansowe organizacji?

Moduł III: Wizerunek marki, a nie produktu jako antidotum na cenę

  •  Budowanie marki krok po kroku, czyli komercjalizowanie wizerunku firmy
  •  Marka i jej atrybuty: architektura marek, spójność, identyfikacja wizualna, język marki
  • Czy wizerunek można monitorować – wskaźniki pomiarowe (KPI), poznaj 3 najważniejsze
  •  Kryzys wizerunku – zasady postepowania w przypadku awarii na drodze Twojej marki
  •  Wizerunek na arenie międzynarodowej – stawaj się wiarygodnym partnerem eksportowym

Moduł IV: Planowanie budowania wizerunku w oparciu o narzędzia

  •  Brandbook jako księga marki w skutecznej strategii komunikacji
  • Personal branding – jak marka osobista wpływa na wizerunek organizacji – szanse i zagrożenia
  • Employer branding – marka pracodawcy a dzisiejsze wyzwania rynku pracy
  •  Komunikowanie wizerunku w oparciu o kanałyi obecne trendy:
    o social media – Linkedin, Youtube, Facebook, Instagram – przegląd możliwości
    o content marketing
    o video marketing
    o AI sztuczna inteligencja – czat GPT, Midjourney w służbie wizerunku
Cena netto: 1 490,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
catering
przerwy kawowe

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

W wyniku szkolenia uczestnik będzie przygotowany do profesjonalnego budowania wizerunku firmy w sieci oraz w mediach społecznościowych za pomocą sprawdzonych narzędzi i technik oraz zgodnie z najnowszymi trendami. Uczestnik będzie potrafił wybrać najbardziej optymalne dla firmy sposoby wykorzystania poszczególnych narzędzi Social Media. Uczestnik będzie przygotowany do mierzenia efektów i umiejętnego korygowania działań marketingowych w tychże mediach.

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Inne szkolenia

Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.

Skip to content