- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Usługa skierowana jest do osób, które są zainteresowane budowaniem wizerunku firmy.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
16 godzin dydaktycznych
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
Moduł I: Wizerunek firmy, czyli pytanie – mieć czy być?
- Uplasowanie wizerunku firmy w komunikacji marketingowej organizacji
- Jak się tworzy wizerunek firmy – orientacja firmy
- Czemu służy wizerunek firmy? – określenie 3 celów strategicznych
- Czy wizerunek się opłaca? O procesie budowania marki praktycznie, szanse i zagrożenia na polskich
- case studies
Moduł II: Mosty i mury dla wizerunku Twojej firmy
- Klientocentryzm – klient w centrum procesów firmy to klucz do pozytywnego wizerunku
- Kultura organizacyjna – podwaliny budowania spójności organizacji
- „Znieś jajko i gdacz” – o świadomym publicity i działaniach public relations
- Touchpoints – punkty styku z Twoją firmą, czy znasz swoje luki?
- Gra strategiczna – Rozum czy serce, jak wizerunek marki wpływa na wyniki finansowe organizacji?
Moduł III: Wizerunek marki, a nie produktu jako antidotum na cenę
- Budowanie marki krok po kroku, czyli komercjalizowanie wizerunku firmy
- Marka i jej atrybuty: architektura marek, spójność, identyfikacja wizualna, język marki
- Czy wizerunek można monitorować – wskaźniki pomiarowe (KPI), poznaj 3 najważniejsze
- Kryzys wizerunku – zasady postepowania w przypadku awarii na drodze Twojej marki
- Wizerunek na arenie międzynarodowej – stawaj się wiarygodnym partnerem eksportowym
Moduł IV: Planowanie budowania wizerunku w oparciu o narzędzia
- Brandbook jako księga marki w skutecznej strategii komunikacji
- Personal branding – jak marka osobista wpływa na wizerunek organizacji – szanse i zagrożenia
- Employer branding – marka pracodawcy a dzisiejsze wyzwania rynku pracy
- Komunikowanie wizerunku w oparciu o kanałyi obecne trendy:
o social media – Linkedin, Youtube, Facebook, Instagram – przegląd możliwości
o content marketing
o video marketing
o AI sztuczna inteligencja – czat GPT, Midjourney w służbie wizerunku
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
W wyniku szkolenia uczestnik będzie przygotowany do profesjonalnego budowania wizerunku firmy w sieci oraz w mediach społecznościowych za pomocą sprawdzonych narzędzi i technik oraz zgodnie z najnowszymi trendami. Uczestnik będzie potrafił wybrać najbardziej optymalne dla firmy sposoby wykorzystania poszczególnych narzędzi Social Media. Uczestnik będzie przygotowany do mierzenia efektów i umiejętnego korygowania działań marketingowych w tychże mediach.
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych