Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Marketing strategiczny dla zarządzających, nie-marketingowców. Nie oddawaj pola konkurencji, buduj wizerunek i markę.

Marketing strategiczny dla zarządzających, nie-marketingowców. Nie oddawaj pola konkurencji, buduj wizerunek i markę.
O4
Szkolenie otwarteO4
stacjonarne
biznes/marketing
  • Dla firm, które planują przejść z orientacji produkcyjnej w marketingową
  • Dla firm produkcyjnych, wytwórców
  • Dla zarządów, kadry managerskiej
  • Dla nie-marketingowców
  • Dla product managerów, brand managerów z branż technicznych

Informacje
organizacyjne

od:  18 stycznia 2024
do:  19 stycznia 2024
Status terminu:  rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

Marketingowa świadomość zarządzających

  • Dlaczego marketing często nie działa w firmach?
  • Marketing i jego cele strategiczne, ustawiamy priorytety i sprawdzamy konsekwencje
  • Marketing B2B, B2C a może H2H – o różnicach branżowych
  • Inwestycja, czy koszt? O celach krótko i długoterminowych w marketingu

Kiedy marketing nie zadziała

  • Kto jest marketerem w firmie? O klientocentryczności i zaangażowaniu firmy w procesy
  • Value propostion – czy masz realną propozycję wartości dla klientów? Tworzenie Business Model Canvas z naciskiem na wartość
  • Zasada 95/5 w marketingu – czyli dlaczego większy budżet marketingowy nie oznacza od razu lepszych wyników
  • Sprzedaż i marketing – jak zaprojektować lejek marketingowy i gdzie jak przypisać odpowiedzialności

Jak budować ścieżkę zakupową tam, gdzie drepcze klient

  • Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę klienta na zasadzie AIDA
  • Lejek marketingowy krok po kroku w różnych branżach
  • 3 błędy w lejku marketingowym, które kosztowały milion zł – poznaj na realnych przykładach
  • Narzędzia marketingowe i kanały komunikacji XXI wieku, czy mamy być na Instagramie, na Linkedinie, czy może na Facebooku?

Mechanizmy marketingowe, psychologia konsumenta

  • Rozum kontra serce – jak działają mechanizmy w marketingu?
  • Psychologia konsumenta – o myśleniu szybkim i wolnym i emocjach – czy mówisz z klientem jednym językiem?
  • Klient w sercu procesu – czyli jak analizować i badać grupę odbiorczą
  • Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra

 

Marketing lubi liczby, tworzymy punkt odniesienia

  • Data-driven marekting, wskaźniki marketingowe krok po kroku
  • Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator
  • CAC – koszt pozyskania nowego klienta, jak liczymy i jak mierzymy
  • Recykling w marketingu jako podstawa efektywnego działania – zasada 10x i 100 dni

Praktyczne aspekty marketingu dla managerów

  • Jak podchodzić do finansów w marketingu, zasada 60/40 wydatków marketingowych
  • Budżet marketingowy – projektowanie krok po kroku
  • Plan marketingowy – projektowanie krok po kroku
  • Jak powinien wyglądać dział marketingu? Lepszy in-house, czy outsourcing?
  • Jak pracować z podwykonawcami, co można zlecić, a czym powinniśmy zajmować się sami?
  • Procesy i procedury w marketingu okiem praktyka
Cena netto: 1 490,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
catering
przerwy kawowe

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Wyposażenie uczestników w niezbędne narzędzia i umiejętności do budowania silnej marki
  • Szkolenie służy wzmocnieniu się, pokazaniu się i przyciągnięciu właściwych klientów
  • Budowanie wyrazistej, własnej marki, opartej na mocnych podwalinach, co pozwala zwiększyć rozpoznawalność, jak i rozwijać się w trudnym otoczeniu.

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.