Marketing strategiczny dla zarządzających, nie-marketingowców. Nie oddawaj pola konkurencji, buduj wizerunek i markę.
- Temat szkolenia:
Marketing strategiczny dla zarządzających, nie-marketingowców. Nie oddawaj pola konkurencji, buduj wizerunek i markę.
- Kod szkolenia:
O4
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie otwarteO4
- Forma szkolenia:
stacjonarne
- Obszary szkolenia:
biznes/marketing
- Dla kogo:
- Dla firm, które planują przejść z orientacji produkcyjnej w marketingową
- Dla firm produkcyjnych, wytwórców
- Dla zarządów, kadry managerskiej
- Dla nie-marketingowców
- Dla product managerów, brand managerów z branż technicznych
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
od: 18 stycznia 2024
do: 19 stycznia 2024
Status terminu: rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
DZIEŃ 1
Marketingowa świadomość zarządzających
- Dlaczego marketing często nie działa w firmach?
- Marketing i jego cele strategiczne, ustawiamy priorytety i sprawdzamy konsekwencje
- Marketing B2B, B2C a może H2H – o różnicach branżowych
- Inwestycja, czy koszt? O celach krótko i długoterminowych w marketingu
Kiedy marketing nie zadziała
- Kto jest marketerem w firmie? O klientocentryczności i zaangażowaniu firmy w procesy
- Value propostion – czy masz realną propozycję wartości dla klientów? Tworzenie Business Model Canvas z naciskiem na wartość
- Zasada 95/5 w marketingu – czyli dlaczego większy budżet marketingowy nie oznacza od razu lepszych wyników
- Sprzedaż i marketing – jak zaprojektować lejek marketingowy i gdzie jak przypisać odpowiedzialności
Jak budować ścieżkę zakupową tam, gdzie drepcze klient
- Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę klienta na zasadzie AIDA
- Lejek marketingowy krok po kroku w różnych branżach
- 3 błędy w lejku marketingowym, które kosztowały milion zł – poznaj na realnych przykładach
- Narzędzia marketingowe i kanały komunikacji XXI wieku, czy mamy być na Instagramie, na Linkedinie, czy może na Facebooku?
DZIEŃ 2
Mechanizmy marketingowe, psychologia konsumenta
- Rozum kontra serce – jak działają mechanizmy w marketingu?
- Psychologia konsumenta – o myśleniu szybkim i wolnym i emocjach – czy mówisz z klientem jednym językiem?
- Klient w sercu procesu – czyli jak analizować i badać grupę odbiorczą
- Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra
Marketing lubi liczby, tworzymy punkt odniesienia
- Data-driven marekting, wskaźniki marketingowe krok po kroku
- Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator
- CAC – koszt pozyskania nowego klienta, jak liczymy i jak mierzymy
- Recykling w marketingu jako podstawa efektywnego działania – zasada 10x i 100 dni
Praktyczne aspekty marketingu dla managerów
- Jak podchodzić do finansów w marketingu, zasada 60/40 wydatków marketingowych
- Budżet marketingowy – projektowanie krok po kroku
- Plan marketingowy – projektowanie krok po kroku
- Jak powinien wyglądać dział marketingu? Lepszy in-house, czy outsourcing?
- Jak pracować z podwykonawcami, co można zlecić, a czym powinniśmy zajmować się sami?
- Procesy i procedury w marketingu okiem praktyka
- Koszt szkolenia:
Cena netto: 1 490,00 zł
- W ramach usługi otrzymasz:
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
catering
przerwy kawowe
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
- Wyposażenie uczestników w niezbędne narzędzia i umiejętności do budowania silnej marki
- Szkolenie służy wzmocnieniu się, pokazaniu się i przyciągnięciu właściwych klientów
- Budowanie wyrazistej, własnej marki, opartej na mocnych podwalinach, co pozwala zwiększyć rozpoznawalność, jak i rozwijać się w trudnym otoczeniu.
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
4.8/5
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych