- Temat szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które mają kontakt/współpracują z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi i chcą być odbierani w sposób profesjonalny, a także chcą osiągać zamierzone wyniki swojej pracy.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
16 godzin dydaktycznych
Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
Rozwój wiedzy i umiejętności z obszaru teorii dopasowania do klienta z uwzględnieniem specyfiki rozmówcy.
1. Zacznij od siebie – analiza mocnych stron sprzedawcy oraz elementów
wymagających rozwoju.
2. Savoir Vivre w sprzedaży a wpływ na jej rozwój. Doskonalenie technik kontaktu z
klientem budujących pozytywny obraz pracownika i firmy, wzbudzających
sympatię (budowanie relacji i wizerunku firmy). Kultura wypowiedzi – Łatwość
wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka, wiedza, błędy językowe, zwroty
potoczne, wyrażenia specjalistyczne.
3. Klient – dowiedz się kim jest i rozpoznaj jego potrzeby. Typologia klientów.
4. Metaprogramy -automatyzmy oceniania oraz mechanizmy wyboru i podejmowania
decyzji (c.d. rozpoznania typu klienta / dopasowanie komunikacji
5. Dobre planowanie gwarancją sukcesu
6. Komunikacja interpersonalna – najważniejsze narzędzie sprzedaży.
7. Komunikacja asertywna:
A. Asertywność – czym różni się od agresji i uległości
B. Zachowanie asertywne
C. Asertywność – jak to robić w praktyce
D. Zalety zachowań asertywnych w kontaktach z Klientem
8. Rozmowa handlowa : poziomy wpływu, pytania otwarte/zamknięte, język korzyści i
argumentacja sprzedażowa, perswazja najważniejsze reguły psychologii wpływu
społecznego
9. 7 kroków sprzedaży bezpośredniej
Budowanie relacji z klientem, jego lojalności, nawet w sytuacjach trudnych. Standardy pracy, a wpływ na rozwój bazy nowych klientów.
10. Buduj trwałe relacje z klientem.
11. Trudne sytuacje z klientem. Kontrola emocji w rozmowach z trudnym klientem,
wygaszanie emocji klienta, łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny,
metody wpływania na samopoczucie klienta. Radzenie sobie z atakami rozmówcy.
12. Autoprezentacja i pierwsze wrażenie
13. Standardy pracy – plan, systematyczność’, baza klientów – wypracowanie
skutecznych działań.
14. Jak konstruować wiadomość mailową z ofertą, która zaciekawi klienta. Komunikacja
kanałami elektronicznymi.
15. Nowoczesny prospecting
16. Standardy pracy.
17. Czynniki wpływające na percepcję Klienta – czyli jak Klienci dokonują oceny
obsługi.
18. 4P Sukcesu.
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Usługa przygotowuje uczestników do profesjonalnej obsługi klientów, w tym pracy z tzw. "trudnym klientem", poprzez nabycie umiejętności i poszerzenie kompetencji m.in. w:
- budowaniu trwałych relacji z Klientem,
- właściwej diagnozie potrzeb i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu,
- podniesieniu jakości i skuteczności prowadzenia komunikacji mailowej, telefonicznej, osobistej,
- rozpoznaniu stylów komunikacyjnych Klientów.
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych