Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta
Szkolenie otwarte
stacjonarne
biznes/zarządzanie przedsiębiorstwem

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które mają kontakt/współpracują z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi i chcą być odbierani w sposób profesjonalny, a także chcą osiągać zamierzone wyniki swojej pracy.

Informacje
organizacyjne

od:  3 sierpnia 2023
do:  4 sierpnia 2023
Status terminu:  termin gwarantowany
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Wrocław

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

Rozwój wiedzy i umiejętności z obszaru teorii dopasowania do klienta z uwzględnieniem specyfiki rozmówcy.

1. Zacznij od siebie – analiza mocnych stron sprzedawcy oraz elementów
wymagających rozwoju.
2. Savoir Vivre w sprzedaży a wpływ na jej rozwój. Doskonalenie technik kontaktu z
klientem budujących pozytywny obraz pracownika i firmy, wzbudzających
sympatię (budowanie relacji i wizerunku firmy). Kultura wypowiedzi – Łatwość
wypowiedzi, elokwencja i bogactwo języka, wiedza, błędy językowe, zwroty
potoczne, wyrażenia specjalistyczne.
3. Klient – dowiedz się kim jest i rozpoznaj jego potrzeby. Typologia klientów.
4. Metaprogramy -automatyzmy oceniania oraz mechanizmy wyboru i podejmowania
decyzji (c.d. rozpoznania typu klienta / dopasowanie komunikacji
5. Dobre planowanie gwarancją sukcesu
6. Komunikacja interpersonalna – najważniejsze narzędzie sprzedaży.
7. Komunikacja asertywna:
A. Asertywność – czym różni się od agresji i uległości
B. Zachowanie asertywne
C. Asertywność – jak to robić w praktyce
D. Zalety zachowań asertywnych w kontaktach z Klientem
8. Rozmowa handlowa : poziomy wpływu, pytania otwarte/zamknięte, język korzyści i
argumentacja sprzedażowa, perswazja najważniejsze reguły psychologii wpływu
społecznego
9. 7 kroków sprzedaży bezpośredniej

Budowanie relacji z klientem, jego lojalności, nawet w sytuacjach trudnych. Standardy pracy, a wpływ na rozwój bazy nowych klientów.

10. Buduj trwałe relacje z klientem.
11. Trudne sytuacje z klientem. Kontrola emocji w rozmowach z trudnym klientem,
wygaszanie emocji klienta, łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny,
metody wpływania na samopoczucie klienta. Radzenie sobie z atakami rozmówcy.
12. Autoprezentacja i pierwsze wrażenie
13. Standardy pracy – plan, systematyczność’, baza klientów – wypracowanie
skutecznych działań.
14. Jak konstruować wiadomość mailową z ofertą, która zaciekawi klienta. Komunikacja
kanałami elektronicznymi.
15. Nowoczesny prospecting
16. Standardy pracy.
17. Czynniki wpływające na percepcję Klienta – czyli jak Klienci dokonują oceny
obsługi.
18. 4P Sukcesu.

Cena netto: 1 390,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
użyczenie sprzętu dydaktycznego
catering
przerwy kawowe

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Usługa przygotowuje uczestników do profesjonalnej obsługi klientów, w tym pracy z tzw. "trudnym klientem", poprzez nabycie umiejętności i poszerzenie kompetencji m.in. w:

  • budowaniu trwałych relacji z Klientem,
  • właściwej diagnozie potrzeb i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu,
  • podniesieniu jakości i skuteczności prowadzenia komunikacji mailowej, telefonicznej, osobistej,
  • rozpoznaniu stylów komunikacyjnych Klientów.

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.