- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie otwarte to szkolenie organizowane dla różnych osób, z różnych firm, zainteresowanych udziałem w danym szkoleniu, w określonej formule, terminie i miejscu. Nie musisz organizować grupy - możliwość zapisu już do jednej osoby!
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Właściciele firm, kierownicy projektów i osoby aspirujące do piastowania funkcji kierowniczych.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
16 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna = 45 minut
Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
Część szkolenia jest poświęcona teorii zarządzania, definicji sukcesu w zarządzaniu i poznaniu najbardziej użytecznych modeli w zarządzaniu.
- Leadership – budowanie postaw przywódczych i definicje sukcesu. Czyli jak być liderem i być postrzeganym jako lider?
- Manager – jakie ma kompetencje? – czyli tworzenie modelu idealnego lidera.
- Koncepcje zarządzania i roli managera wg. Petera Druckera i Toma Petersa – czyli jak wielcy w zarządzaniu widzieli role managerskie? Kim jest lider?
- Funkcje zarządzania – czyli najważniejsze elementy zarządzania i nowoczesna wizja pracy przełożonego z zespołem.
- Cykl rozwijania kompetencji pracownika, etapu rozwoju i potrzeby rozwojowe pracowników.
- Zarządzanie Mountona – Blacka, czyli metodologia zarządzania oparta na relacjach międzyludzkich i twardych celach biznesowych.
- Zarządzanie od postaw – „expose szefa”, wprowadzanie norm i zasad w podległym zespole.
- Feedback – rola informacji zwrotnej, jej rodzaje i wpływ na rozwój pracownika.
Część szkolenia służy rozwojowi wiedzy i umiejętności z obszaru teorii coachingu.
- Kij i marchewka, czyli paradygmaty w motywowaniu. Co ludzi motywuje?
- Motywatory i teorie motywacji, czyli Teoria Maslowa, czynniki motywacji i higieny Herzberga.
- Potrzeby motywacyjne prawników – najczęściej spotykane potrzeby wśród pracowników i jak je zaspakajać.
- Algorytmy zarządzania, czyli użyteczne modele – karania, nagradzania, delegowania, motywowania, zarządzania konfliktem i „zarządzania małpami”.
UWAGA! Program szkolenia może ulec zmianie
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Dzięki szkoleniu Uczestnik nabędzie istotne kompetencje w zakresie przywództwa i zarządzania zespołem - takie jak:
- dobieranie współpracowników i delegowanie im uprawnień oraz zadań zgodnie z poziomem wiedzy i umiejętności danego pracownika
- właściwie dobieranie narzędzi rozwoju pracowniczego
- identyfikowanie preferowanego sposobu zarządzania i dostrzeganie własnych predyspozycji oraz preferencji w zarządzaniu podległym zespołem
- stosowanie modelu zarządzania sytuacyjnego
- motywowanie zarówno zespołu, jak i jednostek
- budowanie pozytywnego wizerunku jako lidera
- identyfikowanie potrzeb w zespole i odpowiednie ich zaspokajanie
- stosowanie taktyk wpływu, w sposób dostosowany do wymogów sytuacyjnych
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych