Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Psychologia wyglądu, detekcja kłamstw i mowa ciała w biznesie

Psychologia wyglądu, detekcja kłamstwa i mowa ciała w biznesie
ZiR5z
Szkolenie otwarteZiR5z

Szkolenie otwarte to szkolenie organizowane dla różnych osób, z różnych firm, zainteresowanych udziałem w danym szkoleniu, w określonej formule, terminie i miejscu. Nie musisz organizować grupy - możliwość zapisu już do jednej osoby!

online
zarządzanie ludźmi i rozwój osobisty

Dla wszystkich, którzy chcą poznać tajniki psychologii wyglądu, detekcji kłamstwa oraz mowy ciała w biznesie.

Informacje
organizacyjne

od:  12 grudnia 2022
do:  13 grudnia 2022
Status terminu:  rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych

1 godzina dydaktyczna = 45 minut

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

Wizerunek, to nie tylko wygląd.

  • Godny zaufania i sympatyczny, czy raczej ktoś, komu nie należy ufać? – cechy, które oceniamy automatycznie tylko na podstawie wyglądu.
  • Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Od czego zależy sympatia i zaufanie przy pierwszym kontakcie?
  • Efekt Aureoli. Dlaczego ładni mają łatwiej?
  • Jaką wiadomość mówić najpierw? Dobrą czy złą? Efekt Pierwszeństwa.
  • Etykietki czyli magia stereotypów i uprzedzeń.
  • Co wpływa na wizerunek? Jakie sygnały niewerbalne wysyłamy swoim wyglądem?
  • Jak Cię piszą, tak Cię zatrudniają czyli wygląd ma znaczenie.
  • Wpływ wyglądu na samopoczucie.
  • Ubiór wspomaga autorytet. Strój i status społeczny
  • Masz głos. Jakich głosów lubimy słuchać i dlaczego?
  • Czy możesz zostać Prezydentem USA? – o tym, że wzrost daje przewagę nie tylko w polityce.
  • Patrz na oczy, a nie w oczy – kontakt wzrokowy niezbędnym elementem dobrej komunikacji. Magia źrenic.
  • Twarz dziecka czy mordercy? Jak kształt twarzy wpływa na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie?

Co mówi nasze ciało, gdy usta milczą?

  • Mowa ciała – pierwotny język, którym posługujemy się od urodzenia.
  • Intuicja, czy inteligencja emocjonalna? Czy to to samo?
  • Kobiety są w tym lepsze – komunikowanie niewerbalne kobiet i mężczyzn.
  • Znaczenie niezbędnych gestów i pozycji mowy ciała.
  • Stres i brak komfortu. Jak poznać, że ktoś jest zestresowany, chociaż próbuje to ukryć?
  • Gesty i bariery dłoni, ramion i rąk.
  • Stopy – najbardziej wiarygodna część naszego ciała.
  • Sygnały ostrzegawcze, których nie należy lekceważyć w trakcie spotkań.
    Jestem pewny siebie i zdecydowany – charyzma wrodzona czy wyuczona?
  • Paw, lew a może kobra – zawłaszczanie terytorium sposobem na wroga.
  • Czy przeciwieństwa się przyciągają? A może raczej lubimy tych, którzy są do nas podobni? Odzwierciedlenie i kameleon sposobami na zdobycie sympatii i zaufania.
  • Ekspresje mimiczne – twarz pokazuje emocje, które chcemy ukryć.
  • Przecieki kłamstwa

 

Jak często kłamiemy?

  • Mity na temat kłamstwa.
  • Ustalanie normy i oznaki dyskomfortu.
  • Typy kłamców.
  • Wykrywanie kłamstwa – słowa.
  • Analiza lingwistyczna.
Cena netto: 1 850,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Usługa pozwoli poznać tajniki z zakresu odczytywania mowy ciała i mimiki twarzy oraz wpływania na emocje innych, i na ich samopoczucie w relacjach biznesowych.

 

Dzięki szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności z zakresu:

  • panowania nad swoim przekazem werbalnym i niewerbalnym
  • identyfikowania wskazówek podczas rozmowy
  • odczytywania potrzeb innych
  • budowania atmosfery zaufania i współpracy
  • skutecznych negocjacji
  • robienia odpowiedniego "pierwszego wrażenia"
  • wpływania mową ciała na odbiorcę
  • analizowania konkretnych zachowań niewerbalnych mówcy
  • precyzyjnego odczytywania sygnałów płynących z mowy ciała
  • określania czy rozmówca mówi prawdę

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Inne szkolenia

Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.