Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Psychologia wyglądu, detekcja kłamstwa i mowa ciała w biznesie

Psychologia wyglądu, detekcja kłamstwa i mowa ciała w biznesie
KT2o
Szkolenie otwarteKT2o
stacjonarne
komunikacja, teambuilding

Dla wszystkich, którzy chcą poznać tajniki psychologii wyglądu, detekcji kłamstwa
oraz mowy ciała w biznesie.

Informacje
organizacyjne

od:  6 marca 2023
do:  7 marca 2023
Status terminu:  termin gwarantowany
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Łódź

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

Wizerunek to nie tylko wygląd.

  • Godny zaufania i sympatyczny, czy raczej ktoś, komu nie należy ufać? – cechy, które oceniamy automatycznie tylko na podstawie wyglądu.
  • Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Od czego zależy sympatia i zaufanie przy pierwszym kontakcie?
  • Efekt Aureoli. Dlaczego ładni mają łatwiej?
  • Jaką wiadomość mówić najpierw? Dobrą czy złą? Efekt Pierwszeństwa.
  • Etykietki czyli magia stereotypów i uprzedzeń.
  • Co wpływa na wizerunek? Jakie sygnały niewerbalne wysyłamy swoim wyglądem?
  • Jak Cię piszą, tak Cię zatrudniają czyli wygląd ma znaczenie.
  • Wpływ wyglądu na samopoczucie.
  • Ubiór wspomaga autorytet. Strój i status społeczny
  • Masz głos. Jakich głosów lubimy słuchać i dlaczego?
  • Czy możesz zostać Prezydentem USA? – o tym, że wzrost daje przewagę nie tylko w polityce.
  • Patrz na oczy, a nie w oczy – kontakt wzrokowy niezbędnym elementem dobrej komunikacji. Magia źrenic.
  • Twarz dziecka czy mordercy? Jak kształt twarzy wpływa na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie?

Co mówi nasze ciało, gdy usta milczą?

  • Mowa ciała – pierwotny język, którym posługujemy się od urodzenia.
  • Intuicja, czy inteligencja emocjonalna? Czy to to samo?
  • Kobiety są w tym lepsze – komunikowanie niewerbalne kobiet i mężczyzn
  • Znaczenie niezbędnych gestów i pozycji mowy ciała
  • Stres i brak komfortu. Jak poznać, że ktoś jest zestresowany, chociaż próbuje to ukryć?
  • Gesty i bariery dłoni, ramion i rąk.
  • Stopy – najbardziej wiarygodna część naszego ciała
  • Sygnały ostrzegawcze, których nie należy lekceważyć w trakcie spotkań.
  • Jestem pewny siebie i zdecydowany – charyzma wrodzona czy wyuczona?
  • Paw, lew a może kobra – zawłaszczanie terytorium sposobem na wroga.
  • Czy przeciwieństwa się przyciągają? A może raczej lubimy tych, którzy są do nas podobni?
  • Odzwierciedlenie i kameleon sposobami na zdobycie sympatii i zaufania.
  • Ekspresje mimiczne – twarz pokazuje emocje, które chcemy ukryć.

 

Przecieki kłamstwa

  • Jak często kłamiemy?
  • Mity na temat kłamstwa.
  • Ustalanie normy i oznaki dyskomfortu.
  • Typy kłamców.
  • Wykrywanie kłamstwa – słowa.
  • Analiza lingwistyczna.
Cena netto: 1 980,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
użyczenie sprzętu dydaktycznego
catering
przerwy kawowe

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Dzięki szkoleniu Uczestnik nabędzie umiejętności w zakresie:

  • odczytywania mowy ciała i mimiki twarzy,
  • wpływania na emocje innych oraz na samopoczucie w relacjach biznesowych,
  • panowania nad swoim przekazem werbalnym i niewerbalnym,
  • rozróżniania wskazówek i wytycznych stosowanych podczas rozmowy,
  • rozróżniania i odczytywania potrzeb innych,
  • budowania atmosfery zaufania i współpracy,
  • skuteczności w negocjacjach,
  • robienia odpowiedniego "pierwszego wrażenia",
  • wpływania mową ciała na odbiorcę,
  • kontrolowania i kreowania mowy ciała,
  • analizowania konkretnych zachowań niewerbalnych mówcy,
  • precyzyjnego odczytywania sygnałów płynących z mowy ciała,
  • wystąpień publicznych,
  • rozpoznawania czy rozmówca mówi .

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.