- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą skutecznie negocjować. Szkolenie rekomendowane jest tym, którzy negocjują na co dzień oraz mają powiązane wyniki swojej pracy z efektami pracy innych osób.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
16 godzin dydaktycznych
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
1. Przygotowane do negocjacji– ćwiczenie praktyczne
- Fazy przygotowania do negocjacji czyli zasada 4 x P
2. Style negocjacyjne i postawy w negocjacjach
- Jak wykorzystać ich znajomość do tworzenia wyników negocjacji według różnych schematów.
3. Techniki negocjacyjne dopasowane do środowiska firmy
- Cel negocjacji – od tego zaczynamy
- Ustalenie priorytetów poszczególnych stron negocjacji – nie wszystko jest tak samo dla nas istotne
- Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji
- Analiza stron negocjacji na przykładach – case study
4. Typologia Negocjatorów
- Jak sklasyfikować i opisać typy osób z jakimi przychodzi nam negocjować oraz jakie może mieć to dla nas konsekwencje w trakcie negocjacji?
5. Model Batna i Watna – ćwiczenie praktyczne
- Taktyki klienta
- Reagowanie na obiekcje
- Jak przygotować argumenty dla siebie i przewidzieć argumenty
1. Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach
- Jakie sygnały wysyłamy, a jakie płyną z drugiej strony?
2. Zagrożenia dla procesu negocjacji
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami w ich trakcie
3. Czym jest konflikt i skąd się bierze – analiza case study
- Definicja konfliktu
- Różnice między negocjacjami, facylitacją, mediacją, arbitrażem i sądem
4. Standard wizyty handlowej – prowadzenie spotkania handlowego od otwarcia do zamknięcia
- Cel spotkania, wizyty handlowej
- Etapy spotkania od otwarcia do zamknięcia
5. Pokonywanie zastrzeżeń i targowanie się – warsztat praktyczny
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami – sposoby prezentowania ceny
- 4 zasady targowania się – jak zadowolić klienta i osiągnąć własne interesy?
- Metody prezentowania i radzenia sobie z “atakiem cenowym”
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Celem usługi jest rozwój umiejętności przełamywania barier negocjacyjnych, a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych. Usługa przygotowuje uczestników do osiągania celów negocjacyjnych, a co za tym idzie - zaspokajania interesów stron przez wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla stron negocjacji i utrzymanie pozytywnych kontaktów. Uczestnik zdobędzie wiedzę jak odpowiednio dobierać strategie i techniki rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych