- Temat szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie otwarte to szkolenie organizowane dla różnych osób, z różnych firm, zainteresowanych udziałem w danym szkoleniu, w określonej formule, terminie i miejscu. Nie musisz organizować grupy - możliwość zapisu już do jednej osoby!
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Jeżeli masz już pewne doświadczenie, to uporządkujesz swoją wiedzę i poznasz procesy, które przyspieszą organizację kolejnych webinarów i wpłyną pozytywnie na generowanie leadów w Twojej firmie.
Najbardziej skorzystają reprezentanci Działów Marketingu, Działów Sprzedaży, HR i EB.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
14 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna = 45 minut
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
- Wprowadzenie: Dlaczego tak trudno jest generować leady, które są wysokiej jakości?
- Proces organizacji webinaru w 12 krokach
- KPI i mierniki, które warto monitorować w webinar marketingu
- Efektywny landing page Twojego webinaru
- Webinary a lejek marketingowy
- Reklama Twojego webinaru – jak zrobić to skutecznie?
- Sales Video – jako kluczowe narzędzie do promocji webinaru
- Retencja uczestników webinarów – jak ją zmniejszać?
- Scenariusz webinaru
- Premiera webinaru – o czym nie zapomnieć?
- Technikalia, osprzęt i narzędzia przydatne do transmisji
- Wprowadzenie: Dlaczego profesjonalnie przygotowane wystąpienie koreluje z wysoką sprzedażą na webinarze?
- Jak przekonać członków zespołu do wystąpienia przed kamerą
- Budowanie profesjonalnego pierwszego wrażeni
- Ćwiczenia na tremę przed kamerą i nie tylko
- Oddychaj… – czyli o istotności rozgrzewki przed prezentacją
- Scenariusz webinaru
- Problemy techniczne – jak ich uniknąć?
- Prezencja przed kamerą
- Trening wystąpienia na żywo
- Metody na skuteczne angażowanie słuchaczy online
- Storytelling na webinarze
- Slajdy na webinar
- Sprzedaż na webinarach
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę praktyczną z zakresu webinarów i wystąpień live oraz dowie się jak zorganizować webinar, żeby nie tylko skutecznie generować leady, ale również spełniać założone KPI i osiągać jeszcze lepsze wyniki.
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych