Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Zamieniaj followersów w klientów, czyli skuteczny marketing on-line

Zamieniaj followersów w klientów, czyli skuteczny marketing on-line
O10
Szkolenie otwarteO10
stacjonarne
biznes/marketing

Usługa skierowana jest dla osób, które są zainteresowane budowaniem wizerunku firmy.

Informacje
organizacyjne

od:  7 marca 2024
do:  8 marca 2024
Status terminu:  rekrutacja trwa
Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia:
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

 

Moduł I: Marketing skutecznie, czyli jak?

  • Marketing i jego cele strategiczne – czy chodzi o zasięgi czy o zakupy?
  • Młotek czy gwóźdź – czym jest tik-tok, a czym raport z Google Analytics? Jak dobierać świadomie narzędzia do naszych celów?
  • Rozum kontra serce – czy ma być pięknie, czy skutecznie w naszym content marketingu?
  • Data driven marketing – co dają nam dane i czy ograbiają nas z kreatywności?
  • Marketing i sprzedaż – jak pies z kotem, czy ramię w ramię do jednej bramki?

Moduł II: Buduj ścieżkę zakupową tam, gdzie drepcze klient

  • Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA
  • 3 krytyczne punkty w lejku marketingowym – bądź ich świadomy
  • Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra. Ćwiczenie – łatanie dziur w wiadrze.
  • TOFU – jak projektować top of the funnel
  • MOFU – jak projektować middle of the funnel
  • BOFU – jak projektować bottom of the funnel
  • Ścieżka klienta – jak powinna wyglądać w 2023 roku
  • Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta

Moduł III: Dobrze, nie dużo to marketing strategiczny

  • Modele atrybucji – jak czytać dane o ścieżce klienta
  • 3 błędy w lejku sprzedażowym, które kosztowały milion zł, uszczelnij swój lejek, realne case study z polskiego rynku
  • Cykl Deminga, model PDCA – jak stale ulepszać swoje efekty i testować działania marketingowe
  • Ćwiczenie warsztatowe – PDCA w naszych działaniach marketingowych, pracujemy nad „P” i nad „C”

Moduł IV: Marketing lubi liczby, tworzymy punkt odniesienia

  • Wskaźniki marketingowe krok po kroku – po co nam procenty i liczby?
  • Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator
  • Powrót klienta – CRR, lojalność celem biznesowym
  • Średni koszyk klienta – AOV, cross-selling i up-selling przyjaciółmi marży
  • Newsletter – OR, własna baza najcenniejsza, ceń ją i dawaj wartość
  • Konwersja – święty Graal marketingu
  • CAC – pozyskanie klienta, LTV – życiodajność klienta
  • Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta c.d. plus dodawanie wskaźników
Cena netto: 1 490,00 zł
certyfikat ukończenia szkolenia
materiały dydaktyczne
catering
przerwy kawowe

Koszty
szkolenia

Korzyści ze szkolenia

Szkolenie "Zamieniaj followersów w klientów, czyli skuteczny marketing online" ma na celu wyposażyć uczestników w niezbędne narzędzia i umiejętności do osiągnięcia sukcesu w dziedzinie marketingu online, a także w budowanie trwałych relacji z klientami. Obejmuje zarówno podstawową wiedzę, jak i praktyczne umiejętności oraz aspekty społeczne, które są niezbędne w dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu online.

Zapisz się na szkolenie!


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Czy klient życzy sobie fakturę VAT?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *
Akceptacja OWU *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.