Szkolenia

EFEKTYWNE PREZENTACJE BIZNESOWE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA



Kluczem do zdobycia Klienta jest umiejętność właściwego zaprezentowania siebie oraz swoich produktów i usług. Kluczowym zadaniem podczas spotkań z Klientami i w czasie prezentacji biznesowych jest nie tylko korzystanie z właściwych technik komunikacyjnych, ale także opanowanie sztuki posługiwania się mową ciała. Jak zatem kreować swój produkt? Jak zachowywać się podczas spotkań – jakich gestów używać i jak budować wiarygodność dzięki mowie ciała? Nie mniej ważna jest umiejętność przekazywania skondensowanych komunikatów i budowanie zrozumiałych dla Klienta prezentacji biznesowych - tworzenie czytelnych slajdów i odpowiedniego scenariusza prezentacji. Jak zatem je tworzyć? O czym koniecznie należy pamiętać i czego bezwzględnie unikać? Te warsztaty pozwolą Ci zdobyć niezbędną wiedzę i skutecznie wykorzystać ją w praktyce.

 

  1. POWITANIE
  2. ANIOŁOWIE BIZNESU – warsztaty z wykorzystaniem kamery video.
    • Jak budować swój wizerunek profesjonalisty
    • Jak wzmacniać przekaz dzięki umiejętności panowania nad mową ciała
    • Jak przedstawiać swój produkt / usługę
  3. PCK w prezentacjach biznesowych
    • Jakie potrzeby mają nasi odbiorcy
    • Cechy skutecznej prezentacji biznesowej
    • Jak przedstawiać korzyści podczas prezentacji biznesowej
    • Jak opowiadać o swoich produktach i usługach
    • Jak przestać się skupiać na swoim produkcie i skupiać się na Kliencie
  4. DEKALOG DOBREGO PRZYGOTOWANIA
    • 10 kluczowych pytań na które trzeba znać odpowiedź, by bardzo dobrze przygotować się do przeprowadzenia prezentacji biznesowej
    • Jak odpowiednio zbudować wizerunek, rola pierwszego wrażenia
    • Jak radzić sobie ze stresem?
  5. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ PODCZAS PREZENTACJI PUBLICZNYCH
    • Jak mówić i jakich słów używać, czyli małe słowa robią ogromną różnicę
    • Komunikacja ze słuchaczami – jak rozmawiać, jak radzić sobie z trudnymi pytaniami
    • Diagnoza osobistych predyspozycji komunikacyjnych
    • Rodzaje komunikatów pod kątem określonych grup odbiorców – techniki dopasowywania się do słuchaczy
  6. BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE
    • Jak zachowywać się podczas spotkań biznesowych
    • Najważniejsze zasady dobrych powitań
    • Spotkania biznesowe w restauracji
  7. STRUKTURA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
    • Wstęp – rozwinięcie – zakończenie – kluczowej zasady
    • Techniki kreowania produktów i usług, jak wykorzystać je podczas prezentacji
    • Niedozwolone formy przygotowywania slajdów
  8. TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
  9. PREZENTACJA SWOJEGO PRODUKTU / USŁUGI
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Kompleksowe przygotowanie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji biznesowych oraz wystąpień publicznych dzięki:

  1. Umiejętności panowania i odpowiedniego wykorzystania technik mowy ciała
  2. Poznaniu najważniejszych zasad budowania struktury prezentacji biznesowej
  3. Skutecznej komunikacji interpersonalnej z Klientami
  4. Umiejętności korzystnego występowania w mediach
  5. Umiejętności budowania angażujących odbiorców historii związanych z oferowanymi produktami i usługami
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością dostosowania zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

 

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Właściciele firm, osoby zajmujące stanowiska menadżerskie i handlowe, dla których ważną częścią pracy zawodowej jest prowadzenie prezentacji biznesowych i wystąpienia publiczne.
Trener

Trener

Rafał Błachowski
Efekty

Miejsce i Termin

Gdańsk 2019-07-17 2019-07-18
Cena

Cena

1 899 netto zł

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

itxon.png
volkswagen.png
empirica .png
Architekci.png
sitech.png
Avenir Medical 1.jpg
Doti.png
COMPTA.png
Logbox.png
BabyMerc.png
bonduelle.png
schipolska.png
Czasnaherbate.png
spolem1.png
RCcloud.png
geo-sport.png
timecamp.png
medicus.png
Earp Integration.png
Świeże na talerze.png
semper.png
Julia.png
3play.png
vba.png
topus-logo.jpg
miastoprojekt.png
logo.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
red.png
atel.png
resulto sp. z o.o..png
hamilton.png
BEWA.png
mostostal.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
gddkia.png
mitsubishi.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
sensDx.png
GoldenLion.png
Spolem.png
oring.png
Comfort.png
szchipolska.png
PEG.png
Flexvision.png
IGES.png
epore.png
Logistik.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting