Szkolenia

FIRST TIME MANAGER

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


  1. Start szkolenia, wprowadzenie, organizacja zajęć
  2. Koło funkcji szefa czyli ogarnianie całości zadań
    • Odpowiedzialność i bazowe kompetencje szefowskie
    • Praca na dwie ręce czyli przewodzenie ludziom i zarządzanie zadaniami
    • Od specjalisty do lidera – czym różni się wykonywanie zadań, od zarządzania Ćwiczenie grupowe, prezentujące koło funkcji szefowskich, omówienie wniosków na forum grupy
  3. Życie szefa czyli między młotem i kowadłem
    • Czego od szefa oczekuje firma i podwładni?
    • Stres i rozterki szefowskie
    • Mocne strony szefa i najczęściej popełniane błędy… Dyskusja grupowa nt. oczekiwań firmy i pracowników.
  4. Cztery postawy szefa wobec zespołu – od kolegi do lidera
    • Czego oczekują członkowie zespołu od swojego szefa, by chcieć za nim iść, szanować go etc?
    • Dopasowanie zachowania i postawy szefa do sytuacji
    • Sposoby budowania odpowiedniej postawy i wizerunku szefa
  5. Dobry start - budowanie autorytetu i określanie zasad funkcjonowania zespołu
    • Spójność szefowska czyli zarządzanie postawą a nie gadaniem. Co buduje autorytet szefa? Jakie zachowania temu sprzyjają?
    • Ekspoze szefa - kim jestem, jakie wartości szanuje, co promuję, czego nie akceptuję, co chcę wnieść do zespołu i jaką współpracę preferuję?
    • Jasne komunikowanie swoich oczekiwań Ćwiczenie – przygotowanie własnego ekspoze i przedstawienie go zespołowi, nagranie video, analiza i informacja zwrotna od trenera i uczestników warsztatów.
  6. Motywowanie - jak przekazywać zadania by wzbudzać chęć i zaangażowanie do działania?
    • Zasady mówienia do zespołu tak, by minimalizować opór, marudzenie i narzekanie, a wzmacniać motywację i chęć działania.
    • Przygotowanie i przeprowadzenie wystąpienia przed zespołem. Praktyczne ćwiczenie wystąpienia przed zespołem z kamerą video.
  7. Zaczynaj z wizją końca - zasady stawiania celów i przekazywania poleceń?
    • SMART- reguły jasnego przekazywania poleceń
    • Zasady formułowania celów a skuteczność działania. Ćwiczenie precyzyjnego wydawania poleceń zgodnie z regułą SMART
  8. Jak chwalić i krytykować czyli udzielanie informacji zwrotnych pracownikowi
    • Jak krytykować pracowników, by zachęcić ich do zmiany zachowania
    • Jak chwalić pracowników, wzmacniać ich zachowania? Ćwiczenie - „Trudny Adam i pracowity Krzysiek”.
  9. Zakończenie i podsumowanie treningu
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


  • Zwiększenie kompetencji menedżerskich w zakresie przewodzenia ludziom
  • Zwiększenie umiejętności budowania odpowiedniego wizerunku przełożonego
  • Zwiększenie świadomości pozytywnego budowania autorytetu
  • Wzrost umiejętności komunikacyjnych w zespole
  • Udoskonalenia umiejętności dobrego wyznaczania celów
  • Poznanie zasad udzielania informacji zwrotnej pracownikom
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia również w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Menadżerowie, liderzy, koordynatorzy, osoby zarządzające projektem, zespołem
Trener

Trener

Violetta Sulima
Efekty

Miejsce i Termin

Cena

Cena

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

3play.png
BabyMerc.png
Architekci.png
Earp-Integration.png
Logbox.png
topus-logo.jpg
logo.png
COMPTA.png
Swieze-na-talerze.png
Sanden.png
timecamp.png
BEWA.png
atel.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
empirica.png
Logistik.png
red.png
semper.png
Avenir-Medical-1.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
mostostal.png
Comfort.png
Grafen.png
schipolska.png
volkswagen.png
sitech.png
miastoprojekt.png
Julia.png
medicus.png
bonduelle.png
Czasnaherbate.png
geo-sport.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
topus-logo.png
hamilton.png
gddkia.png
Flexvision.png
Doti.png
GoldenLion.png
resulto-sp-z-o-o.png
RCcloud.png
spolem1.png
sensDx.png
mitsubishi.png
vba.png
szchipolska.png
Spolem.png
epore.png
IGES.png
PEG.png
oring.png
itxon.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting