Szkolenia

KLIENT NA WAGĘ ZŁOTA - INTENSYWNY TRENING DOSKONALENIA OBSŁUGI KLIENTA

Uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem.

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


Dzień 1. 

1. Kim jest Twój Klient i czego od Ciebie oczekuje?

  • rynek klienta - implikacje dla usługodawcy 
  • co odróżnia moją firmę od konkurencji?
  • priorytety usługodawcy: satysfakcja i lojalność klienta
  • priorytety klienta – profesjonalna obsługa czyli jaka?

2. Psychologiczne aspekty obsługi klienta

  • motywacje i potrzeby klientów kupujących usługę lub towar
  • motywacje klientów poszukujących informacji lub zgłaszających reklamację
  • źródła rozczarowań klienta i ich skutki

3. Przygotowanie do rozmowy z Klientem

  • informacja najcenniejszym towarem
  • jakie informację posiadam, jak zdobyć potrzebne?

4. Jak Cię słyszą, tak Cię widzą - jak Cię widzą, tak Cię piszą

  • znaczenie pierwszego kontaktu
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • świadome stosowanie
  • dostrojenie do Klienta – w czym rzecz?

5. Recepta na skuteczną komunikację z Klientem

  • słyszeć a słuchać
  • kto pyta nie błądzi - sztuka zadawania pytań
  • siła słów
  • budowanie relacji poprzez stosowanie odpowiednich zwrotów
  • dlaczego nie możemy się porozumieć i jak temu zapobiec?
  • bariery komunikacyjne w relacjach z Klientem
  • prezentacja własnych intencji i odkrywanie intencji Klienta
  • język troski i dbałości o Klienta
  • budowanie własnego autorytetu
  • język korzyści
  • droga do optymalnych rozwiązań

Dzień 2

6. Efektywna rozmowa z klientem

  • struktura i przebieg rozmowy
  • kto prowadzi, kto kontroluje rozmowę

7. Jaki jest Twój Klient? Typy Klientów i rodzaje zachowań

  • wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy
  • typy osobowościowe Klientów: jak je rozpoznawać i jak się komunikować
  • trudne sytuacje a typy Klienta : „klient roszczeniowy, arogancki, krzyczący, niezdecydowany…”
  • Klient stały i Klient nowy

8. Obsługa klienta face to face i obsługa przez telefon

  • błędy, zaniedbania…i ich konsekwencje
  • dobre praktyki

9. Asertywność w kontakcie z Klientami

  • rola empatii
  • wyrażanie osobistych opinii i przekonań
  • konstruktywna odmowa
  • reakcja na emocje klienta - przyjmowanie krytyki
  • stawianie granic

10. Stres w pracy usługodawcy i techniki wyciszania stresu.

CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Celem warsztatu jest nauczenie uczestników najważniejszych zasad budowania pożądanego kontaktu z klientami.

Uczestnicy szkolenia poznają m.in.:

• jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji,

• jak radzić sobie ze stresem, emocjami klienta i własnymi w sytuacjach konfliktowych,

• typy osobowości klientów oraz sposoby ich rozpoznawania i komunikacji z nimi,

• posługiwanie się językiem korzyści,

• umiejętnie odpowiadać na obiekcje klientów,

• zasady skutecznej komunikacji w trudnych sytuacjach i w pracy z trudnymi klientami

CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością dostosowania zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Pracownicy firmy, sprzedawcy
Trener

Trener

Renata Bolimowska
Efekty

Miejsce i Termin

prosimy o kontakt
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

 Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

miastoprojekt.png
atel.png
logo.png
PEG.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
sitech.png
bonduelle.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
Architekci.png
geo-sport.png
topus-logo.jpg
Grafen.png
timecamp.png
3play.png
semper.png
BabyMerc.png
RCcloud.png
spolem1.png
empirica.png
Logistik.png
medicus.png
epore.png
red.png
BEWA.png
volkswagen.png
Czasnaherbate.png
COMPTA.png
oring.png
Spolem.png
GFcorp.png
Sanden.jpg
resulto-sp-z-o-o.png
Earp-Integration.png
topus-logo.png
szchipolska.png
Swieze-na-talerze.png
hamilton.png
mostostal.png
Comfort.png
Flexvision.png
GoldenLion.png
Logbox.png
IGES.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
Avenir-Medical-1.png
sensDx.png
Doti.png
mitsubishi.png
itxon.png
gddkia.png
vba.png
Sanden.png
Julia.png
schipolska.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting