Szkolenia

NEGOCJACJE HANDLOWE. WARSZTATY PRAKTYCZNE I SYMULACJE

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


  1. DZIEŃ DOBRY…
    • Moduł 1 – wprowadzenie do negocjacji
  2. IDEALNY NEGOCJATOR TO… , A NAJGORSZY…
  3. Czy on naprawdę nie rozumie, o co chodzi?!” - PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA PROCES KOMUNIKACJI I ZNACZENIE PERCEPCJI PODCZAS PROWADZENIA NEGOCJACJI
  4. „Niepowodzenie w przygotowaniach to przygotowanie niepowodzenia” – DOBRE I NIEZBĘDNE RADY O TYM JAK WŁAŚCIWIE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KAŻDYCH NEGOCJACJI
  5. „Nie powinienem tak łatwo ustępować, ale on grał tak twardo!” – WNIKLIWE SPOJRZENIE NA RODZAJE NEGOCJACJI I GŁÓWNE ZASADY NIMI RZĄDZĄCE ORAZ AUTOANALIZA WŁASNYCH ZACHOWAŃ W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
    • Moduł 2 – rozpoczynamy negocjacje
  6. „Dzień dobry…” – KRÓTKIE I KONKRETNE INFORMACJE O TYM, JAK WŁAŚCIWIE ROZPOCZYNAĆ KAŻDE SPOTKANIE
  7. „Gdybym wiedział, w jakiej sytuacji jest druga strona, to poprowadziłbym negocjacje inaczej…” – JAK SKUTECZNIE ZADAWAĆ WŁAŚCIWE PYTANIA I ZDOBYWAĆ PRZEWAGĘ W NEGOCJACJACH
    • Moduł 3 – prowadzimy negocjacje
  8. „Dlaczego dotąd mówiłem w taki sposób?” – JAK ROZMAWIAĆ, BY OSIĄGAĆ ZAMIERZONE CELE: NAJWAŻNIEJSZE ZASADY I TECHNIKI SŁOWNE
  9. „Jestem z siebie zadowolony!” – O TYM, CZYM JEST ASERTYWNA POSTAWA I JAK JĄ ZACHOWYWAĆ W KAŻDEJ SYTUACJI
  10. „Wreszcie już wiem, co oddzielać, na czym się koncentrować, co tworzyć i co stosować” – PRAKTYCZNE, OPARTE NA STUDIACH PRZYPADKÓW I SYMULACJACH, WARSZTATY Z ZAKRESU 4 KLUCZOWYCH ZASAD PROWADZENIA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI
  11. „Już więcej nie dam się zmanipulować!” – CZYLI JAK BRONIĆ SIĘ PRZED MANIPULACJĄ I ETYCZNIE STOSOWAĆ ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU NA INNYCH
  12. „On jest przerażony, to po nim widać! Teraz już wiem czy blefuje!” - JAK WŁAŚCIWIE CZYTAĆ I INTERPRETOWAĆ MOWĘ CIAŁA PODCZAS SPOTKAŃ NEGOCJACYJNYCH. PRAKTYCZNE WARSZTATY Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO POŁĄCZONE Z DOSKONALENIEM UMIEJĘTNOŚCI PREZENTOWANIA WŁASNYCH PRODUKTÓW I USŁUG
  13. „Oni się ciągle czepiają i cały czas tylko kasa i cena, kasa i cena…” – PRAKTYCZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI I KONKRETNE ODPOWIEDZI NA ZASTRZEŻENIA, TAKŻE DOTYCZĄCE CEN
    • Moduł 4 – kończymy negocjacje
  14. „Teraz już wiem, czego unikać!” – NAJPOWSZECHNIEJSZE BŁĘDY NEGOCJATORÓW I PRAKTYCZNE SPOSOBY ICH UNIKANIA.
  15. PODSUMOWANIE
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


  1. Zwiększenie umiejętności właściwego stawiania celów i wyboru dróg do ich realizacji
  2. Wzrost świadomości stosowania etycznych i skutecznych technik negocjacyjnych
  3. Zwiększenie umiejętności wpływania na inne osoby dzięki etycznemu stosowaniu technik wywierania wpływu społecznego
  4. Wzrost umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, z emocjami swoimi i „drugiej strony”
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością dostosowania zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Warsztaty dedykowane są osobom negocjującym warunki handlowe, warunki współpracy z dostawcami, osobom negocjującym z Klientami indywidualnymi i dużymi przedsiębiorcami.
Trener

Trener

Rafał Błachowski
Efekty

Miejsce i Termin

prosimy o kontakt
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

3play.png
BabyMerc.png
Architekci.png
Earp-Integration.png
Logbox.png
topus-logo.jpg
logo.png
COMPTA.png
Swieze-na-talerze.png
Sanden.png
timecamp.png
BEWA.png
atel.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
empirica.png
Logistik.png
red.png
semper.png
Avenir-Medical-1.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
mostostal.png
Comfort.png
Grafen.png
schipolska.png
volkswagen.png
sitech.png
miastoprojekt.png
Julia.png
medicus.png
bonduelle.png
Czasnaherbate.png
geo-sport.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
topus-logo.png
hamilton.png
gddkia.png
Flexvision.png
Doti.png
GoldenLion.png
resulto-sp-z-o-o.png
RCcloud.png
spolem1.png
sensDx.png
mitsubishi.png
vba.png
szchipolska.png
Spolem.png
epore.png
IGES.png
PEG.png
oring.png
itxon.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting