Szkolenia

OD MARKETINGU TRADYCYJNEGO DO MARKETINGU PARTNERSKIEGO - JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ RELACJE W BIZNESIE, ZWIĘKSZAĆ WARTOŚĆ FIRMY I UDZIAŁ W RYNKU. WARSZTATY PRAKTYCZNE

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


Dzień 1 - WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW - MODUŁ TEORETYCZNY

  1. Relacje w biznesie – wprowadzenie – 30 min
  2. Marketing tradycyjny vs marketing partnerski – 30 min
  3. Elementy marketingu partnerskiego – 11C – 30 min
  4. Klient jako centralny punkt procesów firmy – 30 min
  5. Transformacja w kierunku marketingu partnerskiego – 30 min
  6. Program lojalnościowy B2B jako narzędzie marketingu partnerskiego – 30 min
  7. Czy warto prowadzić program lojalnościowy? – 30 min
  8. Jak to działa? – 30 min
  9. Kto najczęściej bierze udział w programach? – 30 min
  10. Mechanizmy motywacyjne – 30 min
  11. Komunikacja z klientem w ramach Programu Partnerskiego – od komunikacji standardowej do komunikacji multimodalnej – 30 min
  12. CEL – społeczność kliencka – 30 min


Dzień 2 Warsztat praktyczny: ANALIZA KLIENTÓW

  1. Określenie profilu klienta - 2 h
    • Charakterystyka klienta, jego potrzeb i czynników popytotwórczych
    • Podział klientów (segmentacja, branżowość, inne podziały)
    • Obsługiwane branże
  2. Zasoby informacyjne dotyczące klientów – 1h
    • CRM lub system transakcyjny
    • źródła informacji i systemy wspomagające proces obsługi klienta
  3. Analiza klientów pod kątem produktowym / preferencje klientów – 1h
  4. Geografia sprzedaży – 1h
  5. Zasoby i zdolności produkcyjne w procesie pozyskania klienta – 1h

 

Dzień 3 Warsztat praktyczny: ANALIZA DZIAŁAŃ RELACYJNYCH

  1. Opis procesu pozyskania i obsługi klienta, identyfikacja ośrodków decyzyjnych – 1h
  2. Współpraca i integracja biznesowa z klientami – 30 min
  3. Indywidualizacja podejścia do klienta – 30 min
  4. Komunikacja, interakcja z klientem – 1 h
    • Obecnie używane kanały komunikacji z klientem.
    • Działania marketingowe, a komunikacja z klientem
  5. Ocena dostawcy przez klienta – 30 min
  6. Prowadzone działania relacyjne – 30 min
  7. Klienci istotni dla rozwoju przedsiębiorstwa – 1h
    • Kryteria wyboru klientów strategicznych
    • Zakres danych niezbędnych przy opisie klientów strategicznych
    • Niestandardowe potrzeby klientów strategicznych
    • Korzyści oczekiwane przez klientów strategicznych
  8. Organizacja sprzedaży i obsługi klienta – 1h
  9. PODSUMOWANIE CZĘŚCI ANALITYCZNEJ – SWOT – 1h


DZIEŃ 4 Warsztat praktyczny: KOMPOZYCJA DZIAŁAŃ RELACYJNYCH

  1. Określenie celów działań relacyjnych – 1h
  2. Określenie uczestników procesu relacyjnego – 2h
    • Identyfikacja adresatów działań relacyjnych
    • Wybór uczestników procesu relacyjnego po stronie dostawcy
  3. Określenie zestawu korzyści skierowanych do adresatów działań – 2h
  4. Przykładowe działania relacyjne w oparciu o model relacyjny – 2h
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Na poziomie wiedzy:

 

  • zwiększenie wiedzy na temat marketingu partnerskiego i sposobów budowania relacji z klientami oraz nowych trendów w marketingu
  • zwiększenie wiedzy w takich obszarach jak: analiza klientów, planowanie działań relacyjnych, strategia relacyjna, komunikacja wielokanałowa, systematyka i planowanie działań relacyjnych


Na poziomie umiejętności:

 

  • Wzrost umiejętności systemowego podejścia do prowadzonych działań związanych z relacjami rynkowymi
  • Wzrost umiejętność analizy klientów i działań marketingowych z perspektywy budowania relacji rynkowych i zwiększania lojalności klientów oraz planowania w tym obszarze

 

Na poziomie kompetencji społecznych:

 

  • Wzrost kompetencji systemowego budowanie relacji biznesowych z klientami
  • Wzrost kompetencji umożliwiających budowanie strategii relacyjnych, zwiększanie lojalności klientów oraz tworzenia trwałych relacji międzyludzkich w biznesie
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością określenia innych zakresów merytorycznych oraz czasu trwania z Klientem. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Menedżerowie / dyrektorzy sprzedaży, menedżerowie / dyrektorzy marketingu, przedstawiciele handlowi B2B
Trener

Trener

Jacek Pasternak
Efekty

Miejsce i Termin

Prosimy o kontakt - -
Cena

Cena

2 600 netto zł

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

itxon.png
volkswagen.png
empirica .png
Architekci.png
sitech.png
Avenir Medical 1.jpg
Doti.png
COMPTA.png
Logbox.png
BabyMerc.png
bonduelle.png
schipolska.png
Czasnaherbate.png
spolem1.png
RCcloud.png
geo-sport.png
timecamp.png
medicus.png
Earp Integration.png
Świeże na talerze.png
semper.png
Julia.png
3play.png
vba.png
topus-logo.jpg
miastoprojekt.png
logo.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
red.png
atel.png
resulto sp. z o.o..png
hamilton.png
BEWA.png
mostostal.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
gddkia.png
mitsubishi.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
sensDx.png
GoldenLion.png
Spolem.png
oring.png
Comfort.png
szchipolska.png
PEG.png
Flexvision.png
IGES.png
epore.png
Logistik.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting