Szkolenia

PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM - WARSZTATY Z ELEMENTAMI SYMULACJI

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


  1. Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z Klientem
    • Regulowanie emocji
    • Techniki i narzędzia asertywnej komunikacji - przydatne schematy i wzorce dobrych praktyk
    • Trudne sytuacje, „trudni klienci” w firmie – przegląd i analiza problematycznych momentów w obsłudze, jakie zachowania Klientów sprawiają nam trudności etc.
  2. Techniki obniżające napięcie i niezadowolenie Klienta -„podążanie za Klientem”
    • Konstruktywne reagowanie na krytykę ze strony Klienta
      • gdy klient krytykuje (ofertę, ciebie, procedury twojej firmy)…
      • gdy klient wychwala twoją konkurencję…
      • gdy klient powołuje się na twoje wcześniejsze błędy lub błędy twojej firmy
    • 6 x P czyli przyjmowanie niezadowolenia Klienta
  3. Przyjmowanie skarg i reklamacji
    • Jak dać klientowi satysfakcję, kiedy firma popełni błąd? Procedura reklamacyjna ułatwiająca poradzenie sobie z emocjami klienta oraz załatwienie reklamacji w sposób satysfakcjonujący klienta a niepowodujący zbyt dużych strat dla firmy
    • Reklamacje nieuzasadnione Jak poradzić sobie ze zgłaszaną reklamacją, kiedy klient nie ma racji? Odmowa w sytuacji nieuzasadnionych roszczeń klienta, tak, żeby go nie stracić do współpracy.
  4. Przegraj aby wygrać czyli jak odzyskać utraconych wcześniej klientów?
    • Schemat rozmowy z Klientem w celu odbudowy, polepszenia relacji
    • Umiejętność rozmawiania o trudnych tematach
  5. Stanowczość handlowa – chronienie zasad firmy i warunków współpracy z Klientem
    • Odmowa „na handlowo”
    • Przekazywanie Klientowi trudnych informacji
    • Radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony Klienta
  6. Opóźnienia w płatnościach – jak rozmawiać o zaległościach Klienta, by zwiększyć szansę spłaty i nie zrobić sobie wroga z Klienta?
    • Jaką postawę warto przyjąć podczas rozmowy o zapłaceniu należności?
    • Mapa działań „windykacyjnych”
    • Schemat rozmowy „windykacyjnej z Klientem

 

CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Celem szkolenia jest:

  • nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach w kontaktach z Klientem
  • poznanie technik obniżających napięcia niezadowolonych Klientów
  • nabycie umiejętności przyjmowania skarg i reklamacji
  • poznanie sposobów pozyskiwania utraconych Klientów
  • poznanie schematów rozmowy z Klientem o trudnych sprawach handlowych i finansowych
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością dostosowania zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Dział sprzedaży
Trener

Trener

Violetta Sulima
Efekty

Miejsce i Termin

prosimy o kontakt
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

miastoprojekt.png
atel.png
logo.png
PEG.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
sitech.png
bonduelle.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
Architekci.png
geo-sport.png
topus-logo.jpg
Grafen.png
timecamp.png
3play.png
semper.png
BabyMerc.png
RCcloud.png
spolem1.png
empirica.png
Logistik.png
medicus.png
epore.png
red.png
BEWA.png
volkswagen.png
Czasnaherbate.png
COMPTA.png
oring.png
Spolem.png
GFcorp.png
Sanden.jpg
resulto-sp-z-o-o.png
Earp-Integration.png
topus-logo.png
szchipolska.png
Swieze-na-talerze.png
hamilton.png
mostostal.png
Comfort.png
Flexvision.png
GoldenLion.png
Logbox.png
IGES.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
Avenir-Medical-1.png
sensDx.png
Doti.png
mitsubishi.png
itxon.png
gddkia.png
vba.png
Sanden.png
Julia.png
schipolska.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting