- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie otwarte to szkolenie organizowane dla różnych osób, z różnych firm, zainteresowanych udziałem w danym szkoleniu, w określonej formule, terminie i miejscu. Nie musisz organizować grupy - możliwość zapisu już do jednej osoby!
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Wszyscy, którzy mają kontakt/ współpracują z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, i chcą być odbierani w sposób profesjonalny, a także chcą osiągać zamierzone wyniki swojej pracy.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
14 godzin
Centrum Szkoleniowe AKAT Consulting, Wrocław
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
Część szkolenia służąca rozwojowi wiedzy i umiejętności z obszaru teorii dopasowania do klienta, z uwzględnieniem specyfiki rozmówcy.
Moduł 1
- Podstawy psychologiczne postaw
- Samoocena i ocena publiczna. Konsekwencje zaniżonej samooceny. Budowanie silnych postaw i ledership. Definicje i odpowiedzi na postawione pytania i wątpliwości
- Asertywność w pracy, jakie zagrożenia i benefity wynikają z prezentowania postawy asertywnej zawodowo?
- Typologia klienta – wprowadzenie typologii klienta i zdefiniowanie typowych zachowań oraz gotowych algorytmów radzenia sobie z nim
- Budowanie raportu z klientem – dopasowanie i prowadzenie – czyli jak zdefiniować klienta i jak do niego trafić? Narzędzia komunikacji i wpływu
Moduł 2
- Matryca aktywnego umysłu – czyli jak mózg ludzki determinuje nasze zachowania – podział klienta
- Analiza transakcyjna – czyli jak role „ego” wpływają na nasze postawy i zachowania – w kontekście zachowań klienta
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami – teoria stresu i radzenia sobie z nim. Przedstawienie gotowych algorytmów radzenie sobie z tzw. „trudnym klientem”
- Algorytmy postępowania w sytuacjach konfliktowych – SPINOZA, FUKO
Część poświęcona ćwiczeniom, wglądom, i narzędziom prowadzenia klienta na podstawie opisów klienta.
Moduł 1
- Zastrzeżenia i obiekcje klienta. Czemu służą i jak je pokonywać? Umiejętności handlowca – różne techniki pokonywania obiekcji klienta
- Trudne momenty w procesie sprzedaży i wizyty handlowej. Otwarcie wizyty – prezentacja – zamknięcie wizyty
- Zachowania asertywne, czyli jak się komunikować asertywnie i jakie są psychologiczne mechanizmy komunikatów typu „ja” i „ty”
- Asertywność w komunikacji, algorytmy postępowania i komunikowania oporu
Moduł 2
- Techniki asertywne, czyli poznanie gotowych rozwiązań i technik asertywnych
- Umiejętność rozwiązywania problemów i obiekcji , czyli poznanie gotowych modeli radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i konfliktem
- Interakcje i „gry międzyludzkie”– zachowania asertywne, agresywne i uległe
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Celem edukacyjnym tych praktycznych warsztatów jest przygotowanie do profesjonalnej obsługi klientów, w tym pracy z tzw. „trudnym klientem”, poprzez nabycie umiejętności i poszerzenie kompetencji m.in. w:
- budowaniu trwałych relacji z klientem
- właściwej diagnozie potrzeb i możliwości klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu
- podniesienia jakości i skuteczności prowadzenia komunikacji mailowej, telefonicznej, osobistej,
- rozpoznaniu stylów komunikacyjnych klientów
Zainteresowany szkoleniem?
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę