Szkolenia

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z WYKORZYSTANIEM TELEFONU. WARSZTATY PRAKTYCZNE Z WYKORZYSTANIEM NAGRAŃ AUDIO

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


Dzień 1

  1. POWITANIE
  2. NIEZBĘDNE CECHY DO PRAWIDŁOWEJ OBSŁUGI KLIENTA TO…
  3. OBSŁUGA KLIENTA KOJARZY MI SIĘ Z…
  4. OCZEKIWANIA KLIENTÓW… - czyli jak budować właściwą postawę w procesie obsługi Klienta, warsztat oparty o 8 tez i ich analizę
  5. OBSŁUGA KLIENTA – 4 sytuacje w kontakcie z Klientem i wybór optymalnych form obsługi Klienta. Warsztatowe wypracowanie najlepszych i najgorszych praktyk w procesie obsługi Klienta.
  6. KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI
    •  „Pomogę Pani/Panu…” – warsztaty z wykorzystaniem kamery video na bazie problemowych sytuacji zidentyfikowanych przez Uczestników
    • Dokładna analiza wystąpień Uczestników pod kątem spójności mowy werbalnej z mową ciała; zasady wzmacniania komunikatu, budowanie wiarygodności dzięki właściwej mowie niewerbalnej
  7. POTRZEBA, CECHA A KORZYŚĆ – jak komunikować się z Klientami, warsztat z wykorzystaniem kamery video. Wypracowanie przez Uczestników najwłaściwszych zwrotów w procesie obsługi Klienta na bazie wiedzy z tego modułu
  8. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM
    • „Dlaczego nie interesuje Pana skorzystanie z naszych usług…” – i dlaczego jest to fatalne pytanie do Klienta, czyli analiza i przykłady zastosowań odpowiednich słów i zwrotów
    • „O których naszych usługach chce Pan porozmawiać na początku…” - analiza, przykłady i warsztaty zastosowań odpowiednich presupozycji w procesie obsługi Klienta
    • Wypracowanie przez Uczestników konkretnych zdań i zwrotów w procesie obsługi Klienta na bazie wiedzy z tego modułu


Dzień 2

  1. 4 ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
    • „Ale on mnie denerwuje…” – jak emocje i ludzi od faktycznych problemów
    • „Nie mogę się z nim dogadać…” – o ważności i przewadze dążenia do celu nad upieraniem się przy swoich stanowiskach
    • „Już wiem kiedy będzie zadowolony…” – jak tworzyć możliwości dające korzyści obu stronom
    • „Spójrzmy na wyniki badań…” – odwoływanie się do obiektywnych kryteriów jako skuteczne narzędzie komunikacyjne
  2. KOMUNIKACJA – kluczowy schemat komunikacji z Klientami i różnice w percepcji oraz ich wpływ na efekt komunikacji i obsługi Klienta
  3. KOMUNIKACJA MAILOWA
    • Analiza faktycznych informacji mailowych w komunikacji z Klientem (pod kątem obsługi i oferowania usług)
    • Warsztat – zmodyfikuj konkretną informację mailową. Analiza kluczowych zasad pisania wiadomości e-mailowych.
    • Zasady pisania skutecznych e-maili
  4. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA
    • Analiza dwóch rozmów telefonicznych z Klientem
    • Warsztat – wypracowanie przez Uczestników kluczowych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych i popełnianych najpoważniejszych błędów
    • Zasady prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych
  5. PREFEROWANE STYLE KOMUNIKACJI
    • Test – autodiagnoza Uczestników pod kątem preferowanego stylu komunikacji
    • Zasady prowadzenia komunikacji z danym typem Klienta – jak rozmawiać, jak rozpoznać i dopasować się do Klienta
  6. SYMULACJE ROZMÓW Z TRUDNYMI KLIENTAMI
  7. TRUDNY KLIENT – kim jest, jak sobie z nim radzić, jak rozmawiać
  8. ASERTYWNOŚĆ
    •  „Dlaczego on się na mnie obraził…” – jak mówić Klientowi rzeczy, których nie chce usłyszeć zachowując postawę asertywną i dobre relacje z Klientem
    • Test diagnozujący stopień asertywności uczestników
  9. PODSUMOWANIE
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Cele główne szkolenia:

Zwiększenie efektywności działań w ramach obsługi Klienta dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji w zakresach:

  1. Budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu
  2. Podniesienia poziomu wiedzy i umiejętności wykorzystania jej w procesie komunikacji i obsługi Klienta
  3. Podniesienia jakości i skuteczności prowadzenia komunikacji emailowej i telefonicznej
  4. Podniesienia świadomości dotyczącej tego, jak Uczestnicy odbierani są przez Klientów i podniesienia umiejętności dotyczących właściwej komunikacji z nimi, także dzięki rozpoznaniu stylów komunikacyjnych Klientów
  5. Stosowania przemyślanej komunikacji z wykorzystaniem starannie dobranych słów i zwrotów

Cel drugi:

     Wypracowanie przez Uczestników, pod okiem trenera, konkretnych zachowań i zwrotów, kluczowych w procesie obsługi Klienta do wykorzystania w codziennej pracy.

CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością realizacji szkolenia w wersji 1-dniowej ze skróconym programem lub dostosowanie zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni i/lub telefoniczny kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta, Dziale Reklamacji, Dziale Sprzedaży. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości obsługi klienta, a także na tym, by zamienić reklamacje w długofalowe, oparte na zaufaniu relacje.
Trener

Trener

Rafał Błachowski
Efekty

Miejsce i Termin

Wrocław 2019-07-01 2019-07-02
Poznań 2019-09-09 2019-09-10
Cena

Cena

1 899 netto zł

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

itxon.png
volkswagen.png
empirica .png
Architekci.png
sitech.png
Avenir Medical 1.jpg
Doti.png
COMPTA.png
Logbox.png
BabyMerc.png
bonduelle.png
schipolska.png
Czasnaherbate.png
spolem1.png
RCcloud.png
geo-sport.png
timecamp.png
medicus.png
Earp Integration.png
Świeże na talerze.png
semper.png
Julia.png
3play.png
vba.png
topus-logo.jpg
miastoprojekt.png
logo.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
red.png
atel.png
resulto sp. z o.o..png
hamilton.png
BEWA.png
mostostal.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
gddkia.png
mitsubishi.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
sensDx.png
GoldenLion.png
Spolem.png
oring.png
Comfort.png
szchipolska.png
PEG.png
Flexvision.png
IGES.png
epore.png
Logistik.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting