Szkolenia

RÓŻNE TYPY OSOBOWOŚCI A EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE. WARSZTAT PRAKTYCZNY.

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


PRZYWITANIE

BLOK I Typy osobowości (4h)

1. Analiza typów osobowości – temperamentu

2. Mocne i słabe strony czterech typów osobowości

3. Diagnoza własnego typu osobowości

4. Rozpoznawanie cech charakterystycznych dla poszczególnych typów osobowości

 
BLOK II Jak efektywnie komunikować się z ludźmi o różnych typach osobowości? (4h)

1. Charakterystyka komunikacji odmiennych temperamentów

2. Jak budować skuteczne komunikaty

3. Style komunikacji

4. Poznanie własnego stylu komunikacji

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

 


Metody szkoleniowe:

Mini-wykłady, dyskusja moderowana, ćwiczenia - praca w małych grupach, odwoływanie się do doświadczeń indywidualnych.

 

CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Uczestnicy szkolenia zwiększą swoje umiejętności w zakresie komunikacji w zespole, dzięki temu, poprawie ulegnie praca wewnętrzna w przedsiębiorstwie. Przyczyni się do podniesienie poziomu efektywności pracy zespołowej, co stanowi główny biznesowy cel szkolenia. W dłuższej perspektywie czasu warsztaty pozytywnie wpłyną na sytuację ekonomiczno-finansową organizacji, ponieważ sprawna komunikacja przeniesie się na eliminację konfliktów oraz będzie generować oszczędności w czasie.

na poziomie wiedzy:

Uczestnicy zdobędą obszerną wiedzę na temat cech charakteryzujących poszczególne typy osobowości. Świadomość różnic determinujących zachowania, postrzeganie rzeczywistości czy sposób komunikacji wpływa na jakość relacji i przekłada się na efektywną współpracę.

• Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat mocnych i słabych stron poszczególnych typów osobowości

• Uczestnicy dowiedzą się jak komunikują się przedstawicieli poszczególnych typów osobowości

• Uczestnicy dokonają diagnozy własnego typu osobowości oraz stylu komunikacji - poznając siebie, łatwiej zrozumieć innych

 
na poziomie umiejętności:

• Uczestnicy zdobędą umiejętność diagnozowania typów osobowości

• Uczestnicy nauczą się dostrzegać mocne strony członków zespołu i doceniać różnorodność widząc w niej wartość

• Wzmocnią umiejętność budowania spersonalizowanych komunikatów – dostosowanie komunikacji do typu osobowości wzmacnia efektywność

komunikacji, pozwala zapobiegać trudnym sytuacjom lub radzić sobie z nimi

• Uczestnicy wzmocnią umiejętność aktywnego słuchania

 
na poziomie kompetencji społecznych:

• kształtowanie postawy wobec odmienności osobowościowych i radzenia sobie w trudnych sytuacjach wzmacnia umiejętności interpersonalne

• zrozumienie różnic wpływa na jakość relacji, przekłada się na efektywną współpracę w zespole oraz pozytywnie wpływa na kontakty interpersonalne w życiu prywatnym

 

CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia wariancie 1 dniowym. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do pracowników, menedżerów, osób zainteresowanych wypracowaniem umiejętności efektywnej współpracy zespołowej opartej na empatycznej komunikacji
Trener

Trener

Agnieszka Ryżewska
Efekty

Miejsce i Termin

prosimy o kontakt
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

miastoprojekt.png
atel.png
logo.png
PEG.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
sitech.png
bonduelle.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
Architekci.png
geo-sport.png
topus-logo.jpg
Grafen.png
timecamp.png
3play.png
semper.png
BabyMerc.png
RCcloud.png
spolem1.png
empirica.png
Logistik.png
medicus.png
epore.png
red.png
BEWA.png
volkswagen.png
Czasnaherbate.png
COMPTA.png
oring.png
Spolem.png
GFcorp.png
Sanden.jpg
resulto-sp-z-o-o.png
Earp-Integration.png
topus-logo.png
szchipolska.png
Swieze-na-talerze.png
hamilton.png
mostostal.png
Comfort.png
Flexvision.png
GoldenLion.png
Logbox.png
IGES.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
Avenir-Medical-1.png
sensDx.png
Doti.png
mitsubishi.png
itxon.png
gddkia.png
vba.png
Sanden.png
Julia.png
schipolska.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting