Szkolenia

SKUTECZNE MOTYWOWANIE I PRZYWÓDZTWO

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


  1. DZIEŃ DOBRY…
  2. IDEALNY LIDER TO…
  3. „Żeby każdy pracownik zrozumiał na czym mi zależy…” - PRAKTYCZNE SPOSOBY USTALANIA ZASAD I OCZEKIWAŃ SZEFA ORAZ UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
    • „Zbudować autorytet i stworzyć odpowiednią atmosferę do działania…” - praktyczne warsztaty z kamerą
    • „Nie powinienem wchodzić na pensję…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie kar pozafinansowych i techniki bezstresowego udzielania negatywnej informacji zwrotnej
    • „Mój pracownik zasługuje na nagrodę, ale nie mogę dać mu premii…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie nagród pozafinansowych i techniki skutecznego udzielania pozytywnej informacji zwrotnej
  4. „Jak go docenić…” – czyli jak docenić pracownika i kiedy to robić, by podnosić motywację pozostałych.
  5. „Działać samemu czy zaangażować ludzi…” czyli jak najskuteczniej i najbardziej efektywnie podejmować ważne decyzje. Ćwiczenie oparte na sprawdzonej metodologii.
  6. „Za co i kiedy moi pracownicy będą mnie naprawdę cenić…” – warsztat oparty o analizę materiału filmowego
  7. CAŁA. NAGA. PRAWDA. O MOTYWACJI.
    • „Wiem, co motywuje mnie. A co motywuje moich pracowników…”
    • Teoria motywacji wg Herzberga, jako wstęp do zrozumienia sedna motywacji
    • „Jak zachowają się Ci ludzie…” – praktyczne warsztaty oparte o studia przypadków
    • „Czy to naprawdę ma znaczenie…” – o roli wartości firmowych i ich przełożeniu na motywację pracowników
    • „Żeby oni zrozumieli jakie to jest ważne…” - jak zmotywować i zachęcić pracowników do wdrażania zmian?
    • „Teraz już wiem…” - podsumowanie działu VII.
  8. „Chyba powinienem zindywidualizować podejście do każdego pracownika…” – DLACZEGO ZAMIAST „CHYBA” POWINNO BYĆ „NA PEWNO”, CZYLI SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ PRACOWNIKÓW
    • Teoria i praktyka zarządzania sytuacyjnego – wprowadzenie.
    • „Jaki jest mój pracownik i jak z nim pracować…” – ćwiczenie wybitnie praktyczne
    • „W zarządzaniu ludźmi jestem najlepszy w…” - autodiagnoza z zakresu preferowanego stylu zarządzania
  9. W ZESPOLE JEST SIŁA
    • „Gram dla siebie, ale niczego nie osiągnę jeśli drużyna nie wygra…” – czyli Robert de Niro jako szef doskonały.
    • „Co on w ogóle robi w naszym zespole?!” – czyli jak faktycznie zrozumieć, że każdy członek zespołu zwiększa jego potencjał?
    • „W naszym nowym przedsięwzięciu będę odpowiadał za…” – praktyczne i rewelacyjne warsztaty uświadamiające wagę podejmowania współpracy i korzyści płynące z różnorodności członków zespołu
  10. PODSUMOWANIE
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do skutecznej pracy z zespołem w najistotniejszych jej zakresach:

  1. Stosowania odpowiednich technik długofalowego motywowania ludzi
  2. Budowy odpowiedniego wizerunku i autorytetu szefa
  3. Skutecznej komunikacji interpersonalnej z podwładnymi i współpracownikami
  4. Tworzenia zasad i sprzyjających zaangażowaniu i osiąganiu dobrych wyników
  5. Udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej: pozytywnej i negatywnej
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia również w formie 1 -dniowej jak również w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Warsztaty dedykowane są właścicielom oraz osobom zajmującym stanowiska menadżerskie, zarządcze i kierownicze, których sukces zawodowy oparty jest o skuteczne zarządzanie ludźmi i efektywne wykorzystywanie potencjału zespołu.
Trener

Trener

Rafał Błachowski
Efekty

Miejsce i Termin

Prosimy o kontakt - -
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

3play.png
BabyMerc.png
Architekci.png
Earp-Integration.png
Logbox.png
topus-logo.jpg
logo.png
COMPTA.png
Swieze-na-talerze.png
Sanden.png
timecamp.png
BEWA.png
atel.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
empirica.png
Logistik.png
red.png
semper.png
Avenir-Medical-1.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
mostostal.png
Comfort.png
Grafen.png
schipolska.png
volkswagen.png
sitech.png
miastoprojekt.png
Julia.png
medicus.png
bonduelle.png
Czasnaherbate.png
geo-sport.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
topus-logo.png
hamilton.png
gddkia.png
Flexvision.png
Doti.png
GoldenLion.png
resulto-sp-z-o-o.png
RCcloud.png
spolem1.png
sensDx.png
mitsubishi.png
vba.png
szchipolska.png
Spolem.png
epore.png
IGES.png
PEG.png
oring.png
itxon.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting