Szkolenia

SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE. WARSZTATY PRAKTYCZNE - SYMULACJE Z WYKORZYSTANIEM KAMERY WIDEO

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


Dzień 1

  1. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH. (0,5 h)
    • Powitanie uczestników – zasady, przerwy, pytania, wzajemne poznanie się.
    • Identyfikacja oczekiwań i doświadczenia uczestników.
    • Przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia.
  2. NEGOCJACJE W WARUNKACH PROCESÓW BIZNESOWYCH FIRMY (2,5 h)
    • Wpływ jakości komunikacji na osiągane wyniki zespołów zakupowych i sprzedażowych
    • Bariery i ograniczenia w komunikacji oraz sposoby ich przezwyciężania.
    • Wyniki procesu negocjacji i ich wpływ na miary efektywności procesu.
    • Metody negocjowania z kluczowymi interesariuszami - czyli jak wdrożyć strategię WIN-WIN.
    • Problemy w obszarze dostaw i sprzedaży oraz sposoby ich rozwiązywania poprzez negocjacje.
  3. STRATEGIE NEGOCJACYJNE DOPASOWANE DO ŚRODOWISKA (2,5 h)
    • Cel negocjacji – od tego zaczynamy.
    • Ustalenie priorytetów – nie wszystko jest tak samo dla nas istotne.
    • Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji.
    • Analiza stron negocjacji.
    • Sposoby rozwiązywania konfliktów.
    • Strategie i taktyki negocjacyjne.
    • Utrata zaufania – czyli na co powinniśmy zwracać uwagę.
    • Potrzeba wygrania - jak osiągnąć sukces w „białych rękawiczkach”.
    • Reakcje emocjonalne - jak wdrożyć w życie sztukę opanowania.
  4. ETAPY PROCESU NEGOCJACYJNEGO W ZAKUPACH I SPRZEDAŻY. (2,5 h)
    • Proces negocjacyjny – krok po kroku do osiągnięcia porozumienia.
    • Schemat spotkania negocjacyjnego – kilka cennych wskazówek praktycznych.
    • Ustalenie potrzeb i możliwości partnera.
    • Ustalenie kwestii spornych i wspólnych.
    • Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach.
    • Przyjmowanie strategii w zależności od celu.
    • Kluczowe reguły w negocjacjach



Dzień 2

  1. DEFINIOWANIE NAJLEPSZEJ ALTERNATYWY DLA POROZUMIENIA Z POTENCJALNYM KONTRAHENTEM. (1 h)
    • Zasady określania BATNY.
    • Ustalenie potrzeby negocjowania – nie zawsze jesteśmy na to gotowi.
    • Wykorzystywanie BATNY w poszczególnych etapach procesu negocjacyjnego.
    • BATNA partnera negocjacyjnego – klucz do osiągnięcia przewagi w negocjacjach.
    • Strategia negocjacyjna: konkurencyjna, rzeczowa i partnerska.
    • Negocjacje twarde lub miękkie – czyli jak dobierać style, aby osiągnąć optymalne rozwiązanie?
  2. OSIĄGANIE OBUSTRONNYCH KORZYŚCI POPRZEZ DEFINIOWANIE RÓŻNIC STANOWISK. (1,5 h)
    • Wyjaśnianie obszarów interesów i wypracowywanie dostępnych wariantów.
    • Negocjowanie w ramach zespołu projektowego.
    • Negocjacje z dostawcami zewnętrznymi.
    • Negocjowanie pomiędzy zespołami.
    • Monitorowanie dialogu i koncentracja na właściwym jakościowo procesie negocjacyjnym. Wyjaśnianie wszystkich obszarów interesów i formułowanie racjonalnych wniosków.
  3. NEGOCJACJE WE WŁASNYM PROJEKCIE – ANALIZA SYTUACJI I WYPRACOWYWANIE WŁAŚCIWYCH SCENARIUSZY POSTĘPOWANIA. (2,5 h)
    • Analiza sytuacji i definiowanie oczekiwań.
    • Definiowanie własnych ograniczeń w projekcie i zapewnienie odpowiedniej komunikacji kryteriów brzegowych.
    • Przewidywanie sytuacji partnera negocjacyjnego – czyli jak wykorzystać drzewa decyzyjne do kreowania właściwej pozycji negocjacyjnej.
  4. DOCHODZĄC DO „TAK” I UNIKAJĄC „NIE”– STRATEGIA PRZEŁAMYWANIA IMPASU W NEGOCJACJACH. (2,5 h)
    • Reguła wzajemnego szacunku i zrozumienia interesów – jak pogodzić różne stanowiska?
    • Umiejętność mówienia i słuchania – bez tego nie ma negocjacji.
    • Sytuacje trudne w negocjacjach – od właściwej diagnozy i zrozumienia interesów zależy sukces dwóch stron negocjacyjnych.
    • Błędy negocjacyjne – czyli jak budować tzw. „mosty zwodzone”.
  5. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA – PODSUMOWANIE. (0,5 h)
    • Podsumowanie zagadnień dot. komunikacji i negocjacji w zakupach
    • Rozdanie certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu.
    • Zakończenie szkolenia
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Podniesienie poziomu wiedzy z zakresu:

  • strategii i taktyk negocjacyjnych,
  • praktyk sprzedażowych, negocjacyjnych i manipulacyjnych stosowanych w trakcie negocjacji handlowych,
  • zasad skutecznej komunikacji z partnerem negocjacyjnym oraz współpracownikami i innymi działami firmy


Podniesienie praktycznych umiejętności z zakresu:

  • doboru optymalnych strategii i taktyk negocjacyjnych,
  • identyfikacji i prawidłowej reakcji na praktyki negocjacyjne i próby manipulacji stosowane w trakcie negocjacji,
  • praktycznego zastosowania zasad skutecznej komunikacji z partnerem negocjacyjnym.


Wyrobienie bądź wzmocnienie następujących postaw:

  • poszukiwania rozwiązania korzystnego dla obu stron,
  • szacunku i uważnego słuchania partnera negocjacyjnego,
  • odejścia od postawy siły i rywalizacji na rzecz partnerstwa i poszukiwania rozwiązania korzystnego dla obu stron
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością dostosowania zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Warsztaty dedykowane są osobom negocjującym warunki handlowe, warunki współpracy z dostawcami, osobom negocjującym z Klientami indywidualnymi i dużymi przedsiębiorcami.
Trener

Trener

Violetta Sulima
Efekty

Miejsce i Termin

Bydgoszcz 2019-09-05 2019-09-06
Katowice 2019-11-04 2019-11-05
Cena

Cena

1 899 netto zł

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

itxon.png
volkswagen.png
empirica .png
Architekci.png
sitech.png
Avenir Medical 1.jpg
Doti.png
COMPTA.png
Logbox.png
BabyMerc.png
bonduelle.png
schipolska.png
Czasnaherbate.png
spolem1.png
RCcloud.png
geo-sport.png
timecamp.png
medicus.png
Earp Integration.png
Świeże na talerze.png
semper.png
Julia.png
3play.png
vba.png
topus-logo.jpg
miastoprojekt.png
logo.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
red.png
atel.png
resulto sp. z o.o..png
hamilton.png
BEWA.png
mostostal.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
gddkia.png
mitsubishi.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
sensDx.png
GoldenLion.png
Spolem.png
oring.png
Comfort.png
szchipolska.png
PEG.png
Flexvision.png
IGES.png
epore.png
Logistik.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting