Szkolenia

SOK - DORADZTWO W ZAKRESIE OPRACOWANIA I WDROŻENIA STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA WEWNĘTRZNEGO

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


Opracowanie standardów obsługi Klienta wewnętrznego to praca doradcza, warsztatowa, której pełne wdrożenie można opisać za pomocą następujących etapów:

1. Pierwszym krokiem jest określenie celów biznesowych jakie chcemy osiągnąć dzięki wdrożeniu standardów obsługi klienta wewnętrznego:

  • Po co w organizacji potrzebne są SOKi?
  • Czego oczekują nasi Klienci wewnętrzni, czego nie otrzymują?
  • Co chcemy osiągnąć, zmienić, poprawić?
  • Jakie trudności w firmie powstają w wyniku słabej jakości obsługi Klienta wewnętrznego?

2. Opracowanie wytycznych do skonstruowania dobrze dopasowanych SOKów

3. Zdefiniowanie SOKów

  • Jakich zachowań oczekują od pracowników klienci wewnętrzni?
  • Jak konkretnie powinni zachowywać się pracownicy, by podnieść jakość obsługi?
  • Jakie umiejętności potrzebujemy wykształcić, żeby prezentowali określone zachowania?
  • Czego mają się nauczyć? Co przestać robić?

4. Opracowanie “księgi” standard czyli jasnych zasad, reguł I zachowań pracowników w relacjach wewnętrznych

5. Wdrożenie SOKów

6. Monitorowanie SOKów

7. Modyfikowanie

8. Doskonalenie

CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Projekt doradczy, w którym określenie ram czasowych oraz zakresu działań uzależniony jest od przeprowadzenia pogłębionej diagnozy potrzeb organizacji

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Trener

Trener

Violetta Sulima
Efekty

Miejsce i Termin

Prosimy o kontakt - -
Cena

Cena

do ustalenia zł

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

 

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

3play.png
BEWA.png
Architekci.png
Earp-Integration.png
Logbox.png
topus-logo.jpg
logo.png
COMPTA.png
Swieze-na-talerze.png
Sanden.png
img2.jpg
timecamp.png
avatar_.png
BabyMerc.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
atel.png
empirica.png
Logistik.png
red.png
semper.png
Avenir-Medical-1.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
mostostal.png
Comfort.png
Grafen.png
schipolska.png
volkswagen.png
sitech.png
miastoprojekt.png
Julia.png
Doti.png
bonduelle.png
Czasnaherbate.png
geo-sport.png
img2.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
topus-logo.png
hamilton.png
gddkia.png
Flexvision.png
medicus.png
resulto-sp-z-o-o.png
GoldenLion.png
RCcloud.png
spolem1.png
sensDx.png
mitsubishi.png
vba.png
szchipolska.png
Spolem.png
epore.png
IGES.png
PEG.png
oring.png
itxon.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting