Szkolenia

TECHNIKI I DOBRE PRAKTYKI SPRZEDAŻOWE

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


  1. Wprowadzenie
    • Gra handlowa na rynku, psychologia klienta/kupca i sprzedawcy
    • Perspektywa i strategia sprzedawcy i kupującego
    • Przygotowanie do sprzedaży - opracowanie planu sprzedaży, czyli długofalowej relacji z
      klientem www.akatconsulting.pl !
  2. Standard wizyty handlowej - prowadzenie spotkania handlowego od otwarcia do
    zamknięcia
    • Otwarcie wizyty
    • Elementy wizerunkowe
    • Etykieta handlowa
    • Radzenie sobie ze wstępnym oporem klienta

Ćwiczenie – nagranie wypowiedzi na kamerę i odsłuchanie z informacja zwrotną
Ćwiczenie z kamerą wideo 10 minutowa etiuda handlowa – spotkanie z klientem, nagranie, omówienie

  1. Prowadzenie rozmowy za pomocą pytań handlowych - badanie potrzeb i motywacji
    zakupowych Klienta
    • Zdobywanie informacji, poznawanie oczekiwań i możliwości klienta
    • Techniki zachęcające do mówienia, pozwalające zdobywać informacje
    • Techniki pozwalające minimalizować błędy w komunikacji

Ćwiczenie – Metoda badania potrzeb klienta „kroki w górę, kroki w dół”
Ćwiczenie - 10 minutowa etiuda handlowa – spotkanie z klientem, nagranie, omówienie

  1. Prezentacja handlowa
    • Prezentacja oferty językiem korzyści „pod potrzeby klienta” - dobieranie składników oferty w sposób dopasowany do konkretnego Klienta
    • Model PCK - dobieranie sposobu prezentacji oferty zgodnie z preferencjami Klienta

Ćwiczenie – Metoda PCK
Ćwiczenie - 10 minutowa etiuda handlowa – prezentacja usługi

  1. Pokonywanie zastrzeżeń i targowanie się
    • Techniki radzenia sobie z obiekcjami – sposoby prezentowania ceny
    • 4 zasady targowania się - jak zadowolić klienta i osiągnąć własne interesy?
    • Umiejętność ustępowania i stawiania warunków

Ćwiczenie „jeżeli Ty to wówczas JA...”

  1. Obrona ceny – stały fragment gry
    • Stała zagrywka kupca “dlaczego tak drogo, u konkurencji mam lepiej”.
    • Metody prezentowania i radzenia sobie z “atakiem cenowym”

Ćwiczenie – Metody obrony ceny

CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Celem treningu jest wyposażenie handlowców w zestaw narzędzi i technik, zwiększających efektywność sprzedażową uczestników:

  • Kształtowanie umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientami, nastawienia na wysoką jakość obsługi klienta i jednoczesną realizację celów sprzedażowych.
  • Przećwiczenie standardów sprzedaży – powtarzalnych strategii pracy z klientem, które podnoszą skuteczność sprzedaży i budują wizerunek firmy.
  • Dostarczenie uczestnikom praktycznych technik komunikacyjnych, które rozwiną ich umiejętności sprzedażowe.
  • Przepracowanie sytuacji, z którymi uczestnicy spotykają się w trakcie pełnienia codziennych obowiązków, w powiązaniu z poszukiwaniem gotowych pomysłów na rozwiązania.
  • Budowanie pewności siebie, poznanie własnych mocnych stron i rozwój obszarów wymagających wsparcia.
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia również w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Pracownicy działów handlowo-logistycznych, osoby mające kontakt z klientem
Trener

Trener

Violetta Sulima
Efekty

Miejsce i Termin

prosimy o kontakt
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

miastoprojekt.png
atel.png
logo.png
PEG.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
sitech.png
bonduelle.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
Architekci.png
geo-sport.png
topus-logo.jpg
Grafen.png
timecamp.png
3play.png
semper.png
BabyMerc.png
RCcloud.png
spolem1.png
empirica.png
Logistik.png
medicus.png
epore.png
red.png
BEWA.png
volkswagen.png
Czasnaherbate.png
COMPTA.png
oring.png
Spolem.png
GFcorp.png
Sanden.jpg
resulto-sp-z-o-o.png
Earp-Integration.png
topus-logo.png
szchipolska.png
Swieze-na-talerze.png
hamilton.png
mostostal.png
Comfort.png
Flexvision.png
GoldenLion.png
Logbox.png
IGES.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
Avenir-Medical-1.png
sensDx.png
Doti.png
mitsubishi.png
itxon.png
gddkia.png
vba.png
Sanden.png
Julia.png
schipolska.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting