Szkolenia

TRENING UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW WEWNĘTRZNYCH

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


Konfliktogenna, spowolniona i niechlujna komunikacja - systemowe upośledzenie dużych, nowoczesnych organizacji

  • Finansowe koszty nieporozumień komunikacyjnych wewnątrz organizacji
  • Koszty „silosów” i negatywnych relacji wewnątrz organizacji
  • Co wewnątrz to na zewnątrz - wpływ relacji między pracownikami na jakość dostarczaną dla Klienta
  • Biznesowe znaczenie komunikacji dla efektywności całej organizacji


SOK czyli standardy obsługi klienta wewnętrznego

  • Po co definiujemy SOKi, co nam dają, przed czym nas chronią?
  • Zasady i reguły, czyli co robić, by efektywniej budować relacje i współpracować z naszymi Klientami wewnętrznymi?
  • Elastyczność, sprawność, czystość komunikacyjna organizacji jako jej kluczowy zasób


Po pierwsze – Nastawienie na dialog, współpracę, wspólny cel

  •  Wychodzenie z perspektywy „ja, mój, moje”
  •  Wycofanie silosowych przekonań - „wina jest po ich stronie, gdyby oni…”
  • Otwartość na drugą stronę, jej perspektywę– klienta, dostawcy.
  • Budowanie nastawienia „razem, wspólnie”, branie odpowiedzialności za zbudowaną relację


Po drugie – Celowa komunikacja i celowe budowanie relacji

  •  Ustal cel – po co się komunikujesz z Klientem? Co chcesz osiągnąć, z czym chcesz skończyć rozmowę, spotkanie? Czego on oczekuje?
  • Ustal ramę spotkania, rozmowy i trzymaj się jej
  • Pamiętaj, nie jesteś sam, nie tylko Ty się liczysz. Sprawdź jakie Twój Klient ma zadania, potrzeby, oczekiwania


Po trzecie - Jasnomowa i jasnopisanie - Precyzyjne przedstawianie oczekiwań, wymagań

  • Mocny język i konkretyzacja
  • Język niejasny jak sobie z nim radzić?


Po czwarte - Badanie perspektywy drugiej strony

  • Pytanie i poznawanie potrzeb, oczekiwań
  • Zachęcanie do przekazywania potrzebnych nam informacji
  • Zachęcanie drugą stronę do kontaktu i współpracy


Po piąte - Prawidłowy przesył danych

  • Ryzyko błędów w komunikacji
  • Celowe słuchanie w celu minimalizowania nieporozumień komunikacyjnych
  • Klaryfikacja oczekiwań Klienta wewnętrznego, sprawdzanie zrozumienia


Po piątej - Budowanie przyjaznych, wspierających relacji z klientem wewnętrznym

  • Wiarygodność i zaufanie – podstawa efektywności w pracy
  • Język współpracy i współdziałania


Po szóste - Rozwiązania zamiast przeszkód

  • Język pozytywu jako narzędzie budowania współpracy
  • Jak z problemu zrobić cel?
  • Synchronizacja dwóch obrazów sytuacji = ustalanie wspólnego rozwiązania
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością dostosowania zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Trener

Trener

Violetta Sulima
Efekty

Miejsce i Termin

prosimy o kontakt - -
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

miastoprojekt.png
atel.png
logo.png
PEG.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
sitech.png
bonduelle.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
Architekci.png
geo-sport.png
topus-logo.jpg
Grafen.png
timecamp.png
3play.png
semper.png
BabyMerc.png
RCcloud.png
spolem1.png
empirica.png
Logistik.png
medicus.png
epore.png
red.png
BEWA.png
volkswagen.png
Czasnaherbate.png
COMPTA.png
oring.png
Spolem.png
GFcorp.png
Sanden.jpg
resulto-sp-z-o-o.png
Earp-Integration.png
topus-logo.png
szchipolska.png
Swieze-na-talerze.png
hamilton.png
mostostal.png
Comfort.png
Flexvision.png
GoldenLion.png
Logbox.png
IGES.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
Avenir-Medical-1.png
sensDx.png
Doti.png
mitsubishi.png
itxon.png
gddkia.png
vba.png
Sanden.png
Julia.png
schipolska.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting