Szkolenia

WSPÓŁPRACA, DIALOG, ROZWIĄZANIA (COACHING ZESPOŁOWY)

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


  1. Start warsztatu, wprowadzenie, organizacja zajęć, program, zasady pracy
  2. Integracja uczestników warsztatu, zbudowanie przyjaznego środowiska szkoleniowego
  3. Co to jest współpraca w zespole, dlaczego jest ważna?
    • Jakimi zachowaniami „robimy” współpracę?
    • Jakimi zachowaniami „niszczymy” współpracę?
      Gra zespołowa, której celem jest pogłębienie integracji uczestników. Celem
      dydaktycznym jest budowanie postawy „dobrego gracza zespołowego”, rozszerzenie
      perspektywy uczestników, zachęcenie do wyjścia poza własny punkt widzenia oraz
      uświadomienie podstawowych pułapek w które wpadamy we współpracy i określeniem
      działań sprzyjających współdziałaniu.
  4. Warsztat „Współpraca, dialog, rozwiązania”
    • Umiejętności dialogu nastawionego na doskonalenie współpracy zespołowej i komunikacji między członkami zespołu – język dyskusji i język dialogu
    • Przestawienie struktury pracy warsztatowej
    • Ustawienie mapy powiązań w codziennej współpracy
    • Podział uczestników na odpowiednie grupy
  5. Przekazanie sobie wzajemnie informacji zwrotnych w ściśle określonych zasadach
  6. Przyjęcie i precyzyjne wysłuchanie informacji od współpracowników ( zasady aktywnego słuchania)
  7. Opracowanie zobowiązań według zasady słucham, żeby realnie wprowadzać zmiany
  8. Prezentowanie „publiczne” zobowiązań. Efektem jest lista konkretnych działań poprawiających komunikację w obrębie i pomiędzy zespołami
  9. Ustalenie kanonu współpracy - wspólne ustalenie i przyjęcie zasad komunikacji i zachowań, które budują współpracę, poprawiają komfort pracy i usprawniają realizację zadań
  10. Wyjście w przyszłość
    • Kiedy i jak rozliczymy efekty?
    • Kiedy nastąpi odebranie zobowiązań - kiedy i w jaki sposób osoby w zespole potwierdzą sobie wzajemnie wdrożenie w życie zobowiązań?
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Warsztat budowania dialogu w organizacji i przyjmowania perspektyw innych działów, udrażniający komunikację i wzmacniający współpracę pomiędzy działami.

Celem jest budowanie porozumienia, wspólne wypracowanie rozwiązań, realizujących cele biznesowe organizacji.

Warsztat jest dedykowany zespołom lub członkom zespołów, których współpraca jest potrzebna do realizowania celów organizacji. Warsztat „rozbija silosy” i bariery wewnątrz organizacji. Jego rolą jest rozwój umiejętności konstruktywnego porozumiewania się. Uczestnicy pracują na realnych problemach we współpracy, co do których potrzebne jest wypracowanie praktycznych rozwiązań.

Warsztat kończy się „kontraktem” czyli przyjęcie konkretnych ustaleń do wdrożenia we współpracujących zespołach.

Kluczowe założenia:

  •  akcentowanie roli postawy, odpowiedniego nastawienia, odpowiedzialności i spójności w budowaniu relacji z współpracownikami, przełożonymi etc.,
  •  aktywna forma prowadzenia warsztatu oparta o praktyczne sytuacje z pracy uczestników
  •  wspieranie rzeczywistych celów i potrzeb rozwojowych organizacji
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia również w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Warsztat jest dedykowany zespołom lub członkom zespołów, których współpraca jest potrzebna do realizowania celów organizacji
Trener

Trener

Violetta Sulima
Efekty

Miejsce i Termin

prosimy o kontakt - -
Cena

Cena

prosimy o kontakt

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

3play.png
BabyMerc.png
Architekci.png
Earp-Integration.png
Logbox.png
topus-logo.jpg
logo.png
COMPTA.png
Swieze-na-talerze.png
Sanden.png
timecamp.png
BEWA.png
atel.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
empirica.png
Logistik.png
red.png
semper.png
Avenir-Medical-1.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
mostostal.png
Comfort.png
Grafen.png
schipolska.png
volkswagen.png
sitech.png
miastoprojekt.png
Julia.png
medicus.png
bonduelle.png
Czasnaherbate.png
geo-sport.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
S_CC_81wiez_CC_87e_20na_20talerze.png
topus-logo.png
hamilton.png
gddkia.png
Flexvision.png
Doti.png
GoldenLion.png
resulto-sp-z-o-o.png
RCcloud.png
spolem1.png
sensDx.png
mitsubishi.png
vba.png
szchipolska.png
Spolem.png
epore.png
IGES.png
PEG.png
oring.png
itxon.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting