Szkolenia

ZESTAW NARZĘDZI DOSKONALENIA ORGANIZACJI. WARSZTATY PRAKTYCZNE

Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA


Dzień 1

  1. Pojęcie i cele doskonalenia organizacji.
  2. Rozeznanie potrzeb organizacji oraz dotychczasowych metod zarządzania.
  3. Metody i narzędzia do etapu wdrażania i doskonalenia procesów
    • Modele samooceny organizacji (wg CAF, EFQM, PRI)
    • Karta procesu/schemat procesu
    • Wywiad/ankieta/grupy focusowe
    • Analiza ryzyk/możliwych wypadków
    • Check lista/układ logiczny Radar
    • Benchmarking procesów
    • Metoda SIX SIGMA, LEAN SIX SIGMA
    • 5S

Dzień 2

  1. Metody i narzędzia do kreowania pomysłów i rozwiązywania problemów
    • SWOT/TOWS
    • PEST
    • Metoda scenariuszy rozwojowych
    • SMART
    • Burza mózgów
    • Metodyka DMAIC
    • Benchmarking podejść, metod, produktów
    • Diagram Ishikawy
    • Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA) – dla firm produkcyjnych
  2. Metody i narzędzia do sprawdzania i kontroli
    • Diagram dlaczego-dlaczego
    • Diagram Pareto-Lorenza
    • Arkusze kontrolne, w tym np. Shewharta
    • Benchmarking wyników
    • Strategiczna karta wyników
    • Badania/wywiady
  3. Warsztaty i ćwiczenia praktyczne wybranych metod i narzędzi.
CZYTAJ WIĘCEJ

CELE


Szkolenie ma służyć uzyskaniu wiedzy na temat zastosowania metod i narzędzi doskonalenia zarządzania stosowanych w biznesie, w tym metod kreowania pomysłów i rozwiązywania problemów, metod do etapu wdrażania i doskonalenia procesów, metod do sprawdzania i kontroli oraz metod doskonalenia zarządzania organizacją.

Na poziomie wiedzy:

  • Zwiększenie wiedzy i umiejętności praktycznych dla celów doboru właściwej/go dla organizacji narzędzia/narzędzi czy metod/metody poprawiającej zarządzanie jednostką
  • Zwiększenie wiedzy na temat metod i narzędzi doskonalenia zarządzania, w tym metod kreowania pomysłów i rozwiązywania problemów, metod do etapu wdrażania i doskonalenia procesów, metod do sprawdzania i  kontroli oraz metod doskonalenia zarządzania organizacją


Na poziomie umiejętności:

  • Wzrost umiejętności zastosowania wybranych narzędzi doskonalenia organizacji poprzez praktyczne ćwiczenia w tym zakresie

 

Na poziomie kompetencji społecznych:

  • Usprawnienie komunikacji i realizacji zadań własnych pracowników
CZYTAJ WIĘCEJ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE


Oferujemy organizację tego szkolenia z możliwością dostosowanie zakresu oraz czasu usługi do oczekiwań Klienta. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Dla kogo

Dla kogo?

Zarząd i kierownictwo średniego szczebla firm
Trener

Trener

Dorota Sało
Efekty

Miejsce i Termin

Prosimy o kontakt - -
Cena

Cena

1899 netto zł

Zapisz się na szkolenie

 
 
 

JESTEŚMY CERTYFIKOWANĄ INSTYTUCJĄ SZKOLENIOWĄ

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

POSIADAMY CERTYFIKAT
POSIADAMY AKREDYTACJE PARP

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.

Uczestnik szkolenia “Kierownik-Lider-Przywódca. 2- dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”


Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.

Uczestnik szkolenia “Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu. Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio”


Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.

Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu - 2- dniowe warsztaty praktyczne”


Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.

Uczestnik szkolenia “Skuteczne techniki sprzedaży”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.

Uczestnik szkolenia “Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”


Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.

Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”


Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje internet w sprzedaży i obsłudze klienta.

Uczestnik szkolenia “Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”


Najlepszym elementem szkolenia było położenie nacisku na praktykę sprzedaży.

Uczestnik szkolenia “Efektywne tworzenie baz danych oraz prowadzenie akcji telemarketingowych”


Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.

Uczestnik szkolenia “Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”


AKAT Usługi Doradcze jest firmą skoncentrowaną na kliencie i na jego zadowoleniu, a realizowane przez nią szkolenia są dostosowywane do realnych potrzeb, co stanowi główny powód naszego zadowolenia. Oba szkolenia okazały się bardzo przydatne w naszej firmie i z całą pewnością, uzyskana wiedza i umiejętności będą generowały dalsze korzyści.

Przedstawiciel firmy, dla której zrealizowano szkolenia: “Automatyzacja marketingu. Warsztat praktyczny” oraz “Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i sprzedaży”

Zaufali nam

itxon.png
volkswagen.png
empirica .png
Architekci.png
sitech.png
Avenir Medical 1.jpg
Doti.png
COMPTA.png
Logbox.png
BabyMerc.png
bonduelle.png
schipolska.png
Czasnaherbate.png
spolem1.png
RCcloud.png
geo-sport.png
timecamp.png
medicus.png
Earp Integration.png
Świeże na talerze.png
semper.png
Julia.png
3play.png
vba.png
topus-logo.jpg
miastoprojekt.png
logo.png
Grafen Polska Sp. z o.o..png
red.png
atel.png
resulto sp. z o.o..png
hamilton.png
BEWA.png
mostostal.png
Sanden.jpg
GFcorp.png
gddkia.png
mitsubishi.png
dolnoslascy_pracodawcy.png
sensDx.png
GoldenLion.png
Spolem.png
oring.png
Comfort.png
szchipolska.png
PEG.png
Flexvision.png
IGES.png
epore.png
Logistik.png

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting