Nasza oferta

                                   Poznaj nas

Nasz zespół

Tomasz Kurek

Właściciel firmy i jej motor napędowy.
Posiada głowę pełną pomysłów i wizji. Z powodzeniem doradza innym firmom i osobom, a także przewodzi rozwojowi AKAT, wyznacza cele. Oprócz wizjonerstwa i pomysłowości jest analitykiem, dlatego zajmuje się analizą potrzeb, tworzeniem koncepcji programowych, ewaluacją działań.

Z racji, że jest największą gadułą w zespole odpowiada również za budowanie relacji.

Aleksander Junik

Dyrektor generalny, który jest siłą wykonawczą, ale również sprawczą.
Pomysły i plany, które do niego docierają stają się rzeczywistością. Zarządza zespołem, monitoruje realizację celów, koordynuje bieżące działania oraz je tworzy. Zajmuje się również sprzedażą i przedstawianiem naszej oferty, a także nawiązywaniem nowych relacji biznesowych.

Ania Wysoczańska

Koordynator ds. dotacji i marketingu.
Rozgadana (prawie jak Tomek) i rozpisana, dlatego zajmuje się pozyskiwaniem dotacji oraz kontaktem ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w ten proces. Kierowanie działaniami marketingowymi idzie w parze z jej naturalnymi predyspozycjami, zatem z przyjemnością się tym zajmuje.

Basia Banasiak

Specjalista ds. organizacji szkoleń.
Dzięki niej, wszystko nabiera fizycznego wymiaru. Przygotowuje dokumentację szkoleniową, certyfikaty, organizuje miejsca szkoleń, prowadzi ewidencję… Wymieniać można długo, ale w skrócie - odpowiada za sprawną realizację naszych usług, a dodatkowo zawsze jest niesamowicie pomocna.

Nasi eksperci

Nina Rybińska

Specjalizacja: zarządzanie marketingowe, marketing, e-marketing (nowoczesny marketing internetowy), marketing automation, e-mail marketing, reklama, public relations, komunikacja, social media

Dyplomowany trener biznesu i wykładowca akademicki z ponad 10 letnim praktycznym stażem pracy w marketingu i public relations. Doświadczenie zdobyła współpracując m.in. ze spółkami giełdowymi, firmami produkcyjnymi, organizacjami pozarządowymi, agencjami reklamowymi czy rozgłośnią radiową. Zarządzała prawie 50 osobowym zespołem pracowników, kilkumilionowym budżetem oraz wielomilionową bazą danych. Odpowiadała za całościową komunikację marketingową firmy posiadającej główną siedzibę w Polsce oraz liczne oddziały na całym świecie. Zafascynowana nowoczesnym marketingiem multikanałowm, komunikacją biznesową oraz reklamą. Realizuje cele, planuje strategie, udoskonala metody, efektywnie wykorzystuje narzędzia.

ROZWIŃ

Rafał Błachowski

Specjalizacja: sprzedaż, marketing, negocjacje, skuteczna komunikacja, obsługa klienta

Praktyk i trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Propagator stosowania nowoczesnych technik komunikacyjnych w biznesie. Przez 9 lat zarządzał i wdrażał innowacyjne projekty dla Międzynarodowych Targów Poznańskich. Kompetencje komunikacyjne wypracowywał ponadto jako wieloletni dziennikarz prasowy i radiowy. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Błachowski i Partnerzy, na co dzień współpracuje z wieloma organizacjami, w tym m.in. z World Trade Center Poznań. Pasjonat tajników zewnętrznej (marketingowej, sprzedażowej) i wewnętrznej (przywódczej) komunikacji biznesowej. Realizuje autorskie warsztaty udoskonalające kompetencje zarządzania i motywowania pracowników, komunikacji interpersonalnej i zagadnień związanych z mową ciała. Specjalizuje się w doradztwie i prowadzeniu warsztatów kształtujących odpowiednie standardy komunikacji wewnętrznej i jej wagi w efektywnym funkcjonowaniu polskich firm.

ROZWIŃ

Renata Bolimowska

Specjalizacja: obsługa klienta, praca z trudnym klientem, sprzedaż, komunikacja, zarządzanie zespołem, zarządzanie sobą w czasie, rozwój osobisty

Certyfikowana trenerka sprzedaży (certyfikat IHK Stuttgart oraz Global Sales Training bei MAN Academy w Monachium). Socjolog/ psycholog społeczny. Prezenterka radiowa 2010 – 2014 w internetowym radio: Bemowo.fm. Asystentka Zarządu/ Specjalistka ds. Obsługi klienta z ponad 20-letnią praktyką w zawodzie w koncernach: Wella Polska, Dresnder Bank, MAN Truck & Bus Polska, Festool Polska; Bilfinger HSG FM Sp. z o.o. Dzięki swojemu wykształceniu, doświadczeniu i zainteresowaniom realizuje autorskie warsztaty/szkolenia/konsultacje w zakresie budowania relacji z klientami, komunikacji, sprzedaży, prezentacji i in.

ROZWIŃ

Michał Dusiński

Specjalizacja: zarządzanie projektami, agile, zwinne metodyki zarządzania, SCRUM

Ponad 20 lat spędził w branży IT. Doświadczony programista i przedsiębiorca, od zawsze zakochany (z wzajemnością) w metodykach Agile, a ostatnio w burzliwym i pełnym wątpliwości związku z Machine Learning i Sztuczną Inteligencją. Trener biznesu, Product Owner, architekt i programista, wieloletni Scrum Master - zawsze Agile Evangelist, Mentor Google. Pasjonat innowacyjnej edukacji. Prowadzi szkolenia i warsztaty ze Scruma na uczelniach w całym kraju. Speaker - występuje na konferencjach technologicznych i innych, np TEDx.

ROZWIŃ

Tomasz Kurek

Specjalizacja: zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, przywództwo, zarządzanie zespołem, komunikacja, negocjacje, zwiększanie efektywności zespołów i organizacji, wdrażanie zmian.

Przedsiębiorca, menadżer, trener biznesu i doradca z 12-letnim stażem w zakresie zarządzania organizacjami i zespołami projektowymi. Pełnił m.in. funkcję Wiceprezesa Agencji Rozwoju Innowacji SA, Spółki notowanej na rynku New Connect. Odpowiedzialny był za opracowanie oraz wdrożenie usług z zakresu komercjalizacji wiedzy i transferu technologii, a także doradztwa gospodarczego i strategicznego dla firm oraz instytucji publicznych. Doradzał przy opracowaniu kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych wprowadzających do oferty firm nowe produkty i usługi. Współtworzył ponad 30 strategii rozwoju firm i instytucji publicznych, strategii komercjalizacji wynalazku i pozyskania inwestora. Zwolennik ciągłego i dobrze zaplanowanego doskonalenia organizacji w oparciu o zestaw narzędzi dobranych indywidualnie do jej sytuacji i potrzeb. Z wykorzystaniem narzędzi myślowych Teorii Ograniczeń prowadzi audyty organizacyjne firm działających w oparciu o innowacyjne technologie i wdraża do ich praktyki zarządzanie projektami.

 

ROZWIŃ

Cyprian Lemiech

Specjalizacja: marketing wizerunkowy, marketing sprzedażowy, zarządzanie produktem, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami

Manager z ponad 12-letnim doświadczeniem na kierowniczych stanowiskach w marketingu i sprzedaży. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej oraz studiów Executive MBA, a także stypendysta na Uniwersytecie w Kolonii. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach Koelner SA, Rawlplug SA, Mactronic Sp. z o.o. sp.kPasjonat marketingu wizerunkowego i sprzedażowego. Realizuje szkolenia i doradztwo z zakresu marketingu sprzedaży oraz zarządzania strategicznego.

ROZWIŃ

Jacek Pasternak

Specjalizacja: marketing, budowanie strategii relacyjnych na rynkach B2B, opracowywanie i wdrażanie programów relacyjnych i lojalnościowych B2B, systemy motywacyjne dla klientów i pracowników

Ekspert, trener, doradca z bogatym doświadczeniem w marketingu, zwłaszcza w dziedzinie strategii marketingowych przedsiębiorstw oraz działań związanych z marketingiem partnerskim, tworzeniem i wdrażaniem strategii relacyjnych, wdrażaniem innowacyjnych programów lojalnościowych i relacyjnych na rynku B2B. Związany z marketingiem od blisko 20 lat,

zarządzał tym obszarem w dużych grupach kapitałowych o międzynarodowym zasięgu.

Uczestniczył zarówno w intensywnym rozwoju tych firm, jak i w procesach restrukturyzacyjnych, prowadzonych w okresach recesji. To zaowocowało pragmatycznym podejściem do funkcji marketingu w przedsiębiorstwie. Opracował autorski system budowania relacji z otoczeniem rynkowym, które jest z sukcesem wdrażane w firmach będących liderami w swoich branżach, m.in.: Rawlplug SA, Impel SA, Mactronic Sp. z o.o. sp.k.

ROZWIŃ

Marek Pokora

Specjalizacja: zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, negocjacje, wdrażanie zmian, nowoczesny marketing – planowanie i wdrażanie rozwiązań marketingowych, wykorzystanie nowych technologii w biznesie, wykorzystanie narzędzi myślowych w edukacji,

Przedsiębiorca, menager, trener biznesu i doradca z ponad 15-letnim stażem w zakresie zarządzania organizacjami i projektami. Trener i Ekspert IMMOQEE, Agencji Rozwoju Innowacji SA, specjalista z zakresu organizacji i kierowania zespołami projektowymi. Konsultant, doradca z zakresu zarządzania projektami, budowania strategii, tworzenia organizacji uczących się jak również wykorzystania narzędzi myślowych w różnych dziedzinach biznesu i nauki. Trener specjalizujący się w szkoleniach z zakresu zarządzania projektami oraz szeroko pojętej przedsiębiorczości i relacji z klientami. Podstawą pracy doradczej jest holistyczne podejście do organizacji. Doradzał ponad dwudziestu przedsiębiorstwom i organizacjom publicznym przy tworzeniu strategii. Jest liderem trzech projektów badawczych, których partnerami są Politechnika Lubelska, UMCS oraz Instytut Włókiennictwa.

ROZWIŃ

Tomasz Wira

Specjalizacja: doskonalenie procesów, zarządzanie zmianą, zadaniami oraz zespołami rozproszonymi, komunikacja, wdrażanie strategii i innowacji

Menedżer praktyk, doradca w zakresie rozwoju i doskonalenia prowadzenia działalności gospodarczej. Posiada bogate doświadczenie jako niezależny konsultant w obszarach przygotowania, zarządzania i rozliczania projektów unijnych dla przedsiębiorców, samorządów i rolników. Działał jako agent handlowy MultiBanku i Getin Leasing SA. Prowadzi działalność szkoleniową i pracuje jako menadżer oraz doradca w procesach zmian. W roli interim managera zarządza wybranymi procesami w firmach rozwijających się jak i w postępowaniach restrukturyzacyjnych. Inspiruje i doradza w obszarze strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz optymalizacji ich działalności w oparciu o wybrane metody zarządzania (TOC, Lean Management, Kaizen). Wyszukuje i podpowiada rozwiązania, które w perspektywie najbliższych lat mają szansę zaistnieć w rzeczywistości danego przedsiębiorstwa. Ukierunkowuje na działania jakie są nieuniknione do wykonania ze względu na rosnącą dynamikę innowacji w świecie i zmian zachowań konsumentów.

Członek klubu kolarskiego i wieloletni zawodnik amatorskich górskich maratonów rowerowych. Inspiruje się muzyką od klasyki po elektroniczną.

ROZWIŃ

Maciej Gawlik

Specjalizacja: bankowości, zarządzanie finansami, kontrola finansowa, analiza danych, excel, access, VBA

Doktor ekonomii, trener biznesowy, przedsiębiorca z branży IT, z zamiłowania i doświadczenia startupowiec. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu analizy danych, przetwarzania informacji oraz wnioskowania biznesowego. Nieustępliwy w odnajdywaniu wszelakich informacji głęboko ukrytych w danych. Odważny zwiadowca biznesowy. W roli trenera bazuje na swojej rozległej wiedzy, doświadczeniu i niesamowitym poczuciu humoru. Pracował w dużych instytucjach finansowych: Eurobank, Santander Consumer Bank jako specjalista i manager działów controllingowych. Odpowiedzialny za optymalizacje i wdrożenia systemów i procesów księgowych, budżetowanie, raportowanie, budowę systemów informacji zarządczej oraz wsparcie obiegu pracy (workflow). Fascynat nowych technologii, szczególnie mobilnych i internetowych, zwinnego podejścia do zarządzania projektami oraz skutecznego rozwijania biznesów oraz produktów z obszaru IT.

ROZWIŃ

Piotr Sarecki

Specjalizacja: zwinne metody zarządzania, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, Lean Kanban, Management 3.0

Przedsiębiorca, trener, doradca biznesu. Uczestniczył w budowaniu globalnych modeli biznesowych i ich wdrażaniu w wielu lokalizacjach, odpowiadał za zarządzanie programami i zmianą w przedsiębiorstwie. Specjalizuje się w wewnętrznych, strategicznych fuzjach i przejęciach, automatyzacji procesów biznesowych i usprawnianiu komunikacji w firmie. W swojej pracy skupia się na budowaniu strategii oraz ich realizacji poprzez działania taktyczne. Praktyk zarządzania zmianą i zarządzania projektami, wykładowca w AGH. Doświadczenie zdobywał w globalnych korporacjach takich jak Citibank, HSBC, Sabre, Aon przez 12 lat. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Oxford Brookes University (MBA), wykładowca na studiach Talent Management in Tech na AGH.

ROZWIŃ

Tomasz Wysoczański

Specjalizacja: zarządzanie strategiczne, motywowanie, przywództwo, zarządzanie sprzedażą, inspirowanie do rozwoju ludzi i firmy

Trener, konsultant i coach. Prowadził projekty szkoleniowo-doradcze dla firm produkcyjnych i usługowych reprezentujących bardzo szeroki przekrój rynku: finansowe, biotechnologiczne, medyczne, kreatywne, edukacyjne, turystyczne, spożywcze. Dzięki współpracy z różnymi środowiskami biznesowymi nauczył się patrzeć na firmę i jej rozwój z kilku stron: ekonomicznej, socjologicznej i psychologicznej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie wsparcia firm w ich rozwoju strategicznym, rozwoju sprzedaży.

ROZWIŃ

Violetta Sulima

Specjalizacja: komunikacja, zarządzanie zespołem, sprzedaż, obsługa klienta, HR, rozwiązywanie konflików

Trener i doradca w zakresie negocjacji i technik kontaktu z klientem i dostawcami, opracowanie strategii przygotowania i prowadzenia negocjacji zarówno zakupowych i
sprzedażowych. Prowadzi grupowe i indywidualne formy pracy, których głównym celem jest rozwój kompetencji społecznych istotnych w budowaniu skutecznych relacji zawodowych – komunikacja, zarządzanie zespołem, rozwiązywanie konfliktów, rozwój współpracy, sprzedaż I obsługa Klientów, narzędzia I techniki HR w organizacji. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, ponieważ od 1997 roku pracuje jako trener, coach, doradca, psycholog. Ma na swoim koncie ok 1000 dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30 szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności menedżerskich, handlowych i trenerskich.

ROZWIŃ

Marta Juszkiewicz-Lenar

Specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi, polityka rekrutacyjna, zarządzanie przez cele, systemy motywacyjne, zarządzanie zmianą, komunikacja wewnętrzna, polityka szkoleniowa.

Od 15 lat praktyk w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada bogate doświadczenie zawodowe w branży handlowej, finansowej z uwzględnieniem rozproszonej struktury organizacyjnej. Zajmuje się m.in. budowaniem polityki personalnej oraz strategii komunikacji wewnętrznej w oparciu o strategie biznesowe; realizowaniem funkcji personalnej we współpracy z zarządem, menedżerami oraz pracownikami; budowaniem zespołów dedykowanych do realizacji konkretnych projektów biznesowych, poprzez określenie profili kompetencyjnych oraz dobór poszczególnych członków zespołu, a także aktywnym wspieraniem menedżera podczas kolejnych etapów rozwoju nowego zespołu oraz w przeprowadzeniu zmian. Buduje oraz wprowadza narzędzia wspierające zarządzanie celami w połączeniu z systemami oceny okresowej oraz systemami motywacyjnymi, które w sposób synergiczny i spójny wpływałyby na efektywność oraz motywację, rozwój i zaangażowanie pracowników. 

Z zawodu mgr ekonomii w zakresie ekonomiki i zarządzania przedsiębiorstwem; menedżer zasobów ludzkich, uczestnik Szkoły Trenerów Biznesu. Współpracowała m.in.  z Europejskim Funduszem Leasingowym S.A. oraz Grupą Kapitałową Goldenmark.

ROZWIŃ

Dorota Trojanowska

Specjalizacja: kreowanie marki, marketing tradycyjny i internetowy, content marketing, PR/zarządzanie komunikacją, dziennikarstwo, kampanie reklamowe, e-commerce, social media

Specjalizuje się w obszarze szeroko pojętego marketingu, komunikacji i promocji. Związana z marketingiem od blisko 8 lat. Doświadczenie zdobyła podczas wykonywania zawodów: dziennikarz, redaktor prowadzący, marketing specialist, brand manager, PR specialist i content designer, Współpracuje z instytucjami z sektora publicznego i prywatnego, domami mediowymi, agencjami reklamowymi i ogólnopolskimi wydawnictwami. Prowadzi również własną działalność, która specjalizuje się w obsłudze klientów biznesowych, zarządzaniu budżetem, prowadzeniu szkoleń z zakresu nowoczesnego marketingu internetowego, content marketingu, działaniach z zakresu media relations, organizowaniu eventów i wydarzeń promocyjnych, zakupach powierzchni reklamowych w mediach tradycyjnych i elektronicznych.

 

ROZWIŃ

SZYBKI KONTAKT

 
 
 

ODWIEDŹ NAS NA:

Logotyp Akat consulting