- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Warsztaty dedykowane są właścicielom oraz osobom zajmującym stanowiska menadżerskie, zarządcze i kierownicze, których sukces zawodowy oparty jest o skuteczne zarządzanie ludźmi i efektywne wykorzystywanie potencjału zespołu.
Informacje
organizacyjne
- Szkolenie odbędzie się w terminie:
2 dni
16 godzin dydaktycznych
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
1. DZIEŃ DOBRY…
2. IDEALNY LIDER TO…
3. „Żeby każdy pracownik zrozumiał na czym mi zależy…” – PRAKTYCZNE SPOSOBY USTALANIA ZASAD I OCZEKIWAŃ SZEFA ORAZ UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
- „Zbudować autorytet i stworzyć odpowiednią atmosferę do działania…” – praktyczne warsztaty z kamerą
- „Nie powinienem wchodzić na pensję…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie kar pozafinansowych i techniki bezstresowego udzielania negatywnej informacji zwrotnej
- „Mój pracownik zasługuje na nagrodę, ale nie mogę dać mu premii…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie nagród pozafinansowych i techniki skutecznego udzielania pozytywnej informacji zwrotnej
4. „Jak go docenić…” – CZYLI JAK DOCENIĆ PRACOWNIKA I KIEDY TO ROBIĆ, BY PODNOSIĆ MOTYWACJĘ POZOSTAŁYCH
5. „Działać samemu czy zaangażować ludzi…” – CZYLI JAK NAJSKUTECZNIEJ I NAJBARDZIEJ EFEKTYWNIE PODEJMOWAĆ WAŻNE DECYZJE (ćwiczenie oparte na sprawdzonej metodologii)
6. „Za co i kiedy moi pracownicy będą mnie naprawdę cenić…” – WARSZTAT OPARTY O ANALIZĘ MATERIAŁU FILMOWEGO
7. CAŁA. NAGA. PRAWDA. O MOTYWACJI.
- „Wiem, co motywuje mnie. A co motywuje moich pracowników…”
- Teoria motywacji wg Herzberga, jako wstęp do zrozumienia sedna motywacji
- „Jak zachowają się Ci ludzie…” – praktyczne warsztaty oparte o studia przypadków
- „Czy to naprawdę ma znaczenie…” – o roli wartości firmowych i ich przełożeniu na
motywację pracowników - „Żeby oni zrozumieli jakie to jest ważne…” – jak zmotywować i zachęcić pracowników
do wdrażania zmian? - „Teraz już wiem…” – podsumowanie działu VII
8. „Chyba powinienem zindywidualizować podejście do każdego pracownika…” – DLACZEGO ZAMIAST „CHYBA” POWINNO BYĆ „NA PEWNO”, CZYLI SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ PRACOWNIKÓW
- Teoria i praktyka zarządzania sytuacyjnego – wprowadzenie
- „Jaki jest mój pracownik i jak z nim pracować…” – ćwiczenie wybitnie praktyczne
- „W zarządzaniu ludźmi jestem najlepszy w…” – autodiagnoza z zakresu preferowanego stylu zarządzania
9. W ZESPOLE JEST SIŁA
- „Gram dla siebie, ale niczego nie osiągnę jeśli drużyna nie wygra…” – czyli Robert de Niro jako szef doskonały
- „Co on w ogóle robi w naszym zespole?!” – czyli jak faktycznie zrozumieć, że każdy członek zespołu zwiększa jego potencjał?
- „W naszym nowym przedsięwzięciu będę odpowiadał za…” – praktyczne i rewelacyjne warsztaty uświadamiające wagę podejmowania współpracy i korzyści płynące z różnorodności członków zespołu
10. PODSUMOWANIE
- Koszt szkolenia:
- W ramach usługi otrzymasz:
Koszty
szkolenia
Korzyści ze szkolenia
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do skutecznej pracy z zespołem w najistotniejszych jej zakresach:
- Uczestnik nauczy się jak właściwie delegować zadania pod kątem zindywidualizowanych kompetencji i postaw poszczególnych pracowników
- Uczestnik uświadomi sobie znaczenie i pozna sposoby bezbolesnego wprowadzania zmian w zespole, tak, aby były one akceptowane i finalnie oczekiwane przez cały zespół
- Uczestnik pozna najlepsze techniki komunikacji ze współpracownikami i podwładnymi
- Uczestnik doświadczy jakie są najczęstsze błędy w procesach motywowania ludzi i zrozumie jak skutecznie porywać za sobą ludzi i angażować ich do codziennej pracy
Zapisz się na szkolenie!
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń otwartych