Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Śledź nas na LinkedIn

Bądź zawsze na bieżąco!

Śledź nas na Facebooku

Bądź zawsze na bieżąco!

Zaufali nam

NASI KLIENCI

Poniżej znajduje się lista firm, które obdarzyły nas zaufaniem. Dołącz do nich i Ty!

AKAT CONSULTING W LICZBACH

Oto nasze osiągnięcia

0 +

uczestników szkoleń
i warsztatów dla firm

0 +

godzin szkoleniowych

0 +

godzin doradczych

0 +

strategii rozwoju firm​

0 +

lat doświadczeń

0 +

projektów z pozyskanym
dofinansowaniem

OPINIE

Przeczytaj, co sądzą o naszych usługach nasi klienci. Dołącz do nich i Ty!

Najmocniejszą stroną szkolenia były jego praktyczne aspekty oraz możliwość zastosowania nabytej wiedzy w pracy.
Uczestnik szkolenia „Kierownik-Lider-Przywódca”
2-dniowe warsztaty praktyczne z zakresu efektywnego zarządzania zespołem”
Najmocniejszą stroną szkolenia był prowadzący p. Rafał Błachowski, który przekazał nam ogrom wiedzy. Trener jest niesamowitym profesjonalistą i człowiekiem z pasją.
Uczestnik szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystywaniem telefonu."
Warsztaty praktyczne z wykorzystywaniem nagrań audio
Szkolenie odbyło się w dobrej atmosferze, a prowadzący był bardzo otwarty.
Uczestnik szkolenia “Automatyzacja marketingu"
2-dniowe warsztaty praktyczne
Szkolenie zawierało praktyczne ćwiczenia-warsztaty, kontakt z kamerą oraz pracę na przykładach, a nie na pokazie slajdów.
Uczestnik szkolenia „Skuteczne techniki sprzedaży”
2-dniowe warsztaty praktyczne
Najmocniejszymi stronami szkolenia były dynamika, praktyczne przykłady, warsztatowa forma wykładów.
Uczestnik szkolenia „Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego oraz wykorzystywanie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie projektami i procesami w firmie”
Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.
Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”
Cenną stroną szkolenia był bardzo dobry przekaz wiedzy oraz różnorodność zastosowanych metod pracy.
Uczestnik szkolenia “Warsztat doradczy w miejscu pracy doskonalący standardy obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży”
Najmocniejszą stroną szkolenia było przedstawienie możliwości, jakie daje Internet w sprzedaży i obsłudze klienta.
Uczestnik szkolenia „Wykorzystanie automatycznego marketingu w rozwoju sprzedaży firmy”
Najmocniejszymi stronami szkolenia były przedstawienie filozofii, praktyczne porady, możliwość konsultacji po wprowadzeniu SCRUMA do organizacji.
Uczestnik szkolenia „Scrum w Praktyce (z symulacją Scrum Droid)”

Masz pytania? A może jesteś zainteresowany współpracą?

Zapraszamy do kontaktu

1
Dane firmy
2
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Wiadomość
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.