- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Właściciele firm, kierownicy projektów i osoby aspirujące do piastowania funkcji kierowniczych.
Informacje
organizacyjne
2 dni
16 godzin
do uzgodnienia, zgodnie z preferencjami Klienta
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
1. Szef czy lider – czyli jak stać się przywódcą
- różnica między kierownikiem a liderem – poziomy przywództwa
- narzędzie do indywidualnej oceny poziomu przywództwa
2. Ścieżka rozwoju lidera – jak przejść na wyższy poziom zarządzania
3. Świadome zarządzanie potencjałem zespołu
- diagnoza kompetencji i potencjału pracowników
- role w zespole i zarządzanie różnorodnością zespołu
- dopasowanie zadań do możliwości i preferencji pracowników
- budowa i rozwój zespołu poprzez delegowanie zadań
4. Przywództwo sytuacyjne
- etapy rozwoju pracowników
- style zarządzania
- dobór stylu zarządzania do celów biznesowych i możliwości zespołu
5. Motywowanie
- motywatory finansowe i niefinansowe – czyli co naprawdę motywuje pracowników
- najczęstsze błędy popełniane w obszarze motywowania pracowników
- na co ma wpływ manager, czyli praktyczne narzędzia motywacyjne dla lidera
- dyscyplinowanie pracowników
6. Efektywna komunikacja jako narzędzie motywacyjne i budowania autorytetu lidera
- delegowanie zadań
- zasady udzielania skutecznej informacji zwrotnej
- narzędzie efektywnej rozmowy służącej nagrodzeniu pracownika
- narzędzie efektywnej rozmowy służącej ukaraniu pracownika
- expose czyli instrukcja obsługi szefa
7. Rozwój zespołu i zarządzanie sytuacjami konfliktowymi
- fazy rozwoju zespołu
- przyczyny konfliktów w zespole
- rola lidera w konflikcie – praktyczne zarządzanie sytuacją konfliktową
Korzyści ze szkolenia
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestnika w wiedzę i umiejętności jak stać się wiarygodnym liderem i przywódcą poprzez:
- pozyskanie wiedzy z zakresu skutecznych narzędzi zarządzania zespołami, podwyższenia jakości planowania i efektywności pracy,
- zbudowanie świadomości czym się wyróżnia lider i jak budować pozycję przywódcy oraz jaki lider ma wpływ na motywowanie swoich pracowników,
- nabycie umiejętności w obszarze planowania pracy zespołu z wykorzystaniem jego naturalnego potencjału, skutecznej komunikacji w zespole, budowaniu wizerunku i autorytetu managera oraz wykorzystywania narzędzi finansowego i niefinansowego motywowania pracowników.
Zainteresowany szkoleniem?
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń dedykowanych