- Temat szkolenia:
- Kod szkolenia:
- Rodzaj szkolenia:
- Forma szkolenia:
- Obszary szkolenia:
- Dla kogo:
Właściciele firm, kierownicy projektów i osoby aspirujące do piastowania funkcji kierowniczych, które zaczynają swoją karierę w zakresie zarządzania ludźmi i chcą się dowiedzieć jak to robić skutecznie, z zachowaniem odpowiednich relacji.
Informacje
organizacyjne
2 dni
16 godzin
do uzgodnienia, zgodnie z preferencjami Klienta
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
1. Od czego zacząć… czyli jak się odnaleźć w roli managera
- od specjalisty do lidera – czym różni się wykonywanie zadań, od zarządzania
- za co odpowiada manager i jak się do tego zabrać – określanie celów biznesowych zespołu, organizacja pracy – planowanie i podział zadań, wyznaczanie celów indywidualnych, monitoring działań zespołu
2. Zarządzanie celami biznesowymi, a przewodzenie ludziom
- Czego oczekuje od lidera firma a czego podwładni?
- kluczowe kompetencje jakie powinien posiadać lider
- stres i rozterki managera – najczęściej popełniane błędy
3.Instrukcja obsługi szefa -czyli:
- jasne i klarowne komunikowanie oczekiwań i zasad współpracy z szefem [expose] oraz w zespole
- budowa autorytetu szefa – sposoby budowania odpowiedniej postawy i wizerunku managera
4. Budowanie zespołu – wykorzystanie kompetencji i talentów członków zespołu
- diagnoza mocnych i słabych stron pracowników, i swoich własnych
- praktyczne narzędzia do efektywnego wykorzystania potencjału pracowników
5. Podstawy motywowania – najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze
- mechanizmy motywacyjne u pracowników
- na co ma wpływ manager
- pozytywna informacja zwrotna
6. Komunikacja z zespołem, która nie burzy relacji
- komunikacja jako narzędzie w zarządzaniu
- asertywność w komunikacji managera – jak powiedzieć NIE
- informacja zwrotna która wzmacnia i rozwija pracownika
7. Skuteczne delegowanie zadań – jak przekazywać zadania by wzbudzać chęć i zaangażowanie do działania?
- SMART- reguły jasnego przekazywania poleceń
- formułowanie celów a skuteczność działania
Korzyści ze szkolenia
Uczestnik zdobędzie wiedzę o roli managera w organizacji. Zdobędzie wiedzę w zakresie realizacji celów biznesowych poprzez swój zespół, dowie się również jak działać jako manager, aby zbudować skuteczny zespół.
Dodatkowo na warsztacie pozna narzędzia do skutecznego zarządzania pracą swoich pracowników, motywowania oraz efektywnej komunikacji.
Zainteresowany szkoleniem?
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń dedykowanych