- Temat szkolenia:
Klient na wagę złota
- Kod szkolenia:
SON2z
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie dedykowaneSON2z
- Forma szkolenia:
stacjonarne
- Obszary szkolenia:
sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje
- Dla kogo:
Właściciele firm, kierownicy i wszyscy pracownicy, którzy sprawują funkcje sprzedażowe i którym zależy na uzyskaniu satysfakcjonujących wyników sprzedaży, dzięki nabyciu odpowiedniej wiedzy, i umiejętności handlowych.
Informacje
organizacyjne
Liczba dni szkolenia:
2 dni
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin
16 godzin
Miejsce szkolenia:
do uzgodnienia, zgodnie z preferencjami Klienta
do uzgodnienia, zgodnie z preferencjami Klienta
Korzyści ze szkolenia
- budowanie trwałych więzi z Klientami i efektywne wykonywanie działań zmierzających do stworzenia z nimi długoterminowych relacji,
- umiejętność doboru technik rozmowy (w tym tak, aby Klient wysłuchał argumentacji),
- zdolność do rozpoznawania osobowości Klientów i dobierania odpowiedniego rodzaju komunikacji,
- poznanie wskazówek - jak radzić sobie ze stresem, emocjami Klienta i własnymi w sytuacjach konfliktowych,
- poznanie typów osobowości Klientów oraz sposobów ich rozpoznawania oraz komunikacji z nimi,
- nabycie umiejętności posługiwania się językiem korzyści,
- nabycie umiejętności odpowiadania na obiekcje Klientów.
Zainteresowany szkoleniem?
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
4.8/5
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń dedykowanych