Potrzebujesz szkolenia?

Wypełnij formularz!

Szybki kontakt

Zadzwoń już teraz!

Zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu: Szkolenia pomagające właścicielom firm w opracowywaniu i realizacji strategii biznesowej, identyfikacji celów i priorytetów.

Zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu
ZRZ1
Szkolenie dedykowaneZRZ1
stacjonarne
zarząd

Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw chcący usprawnić zarządzanie swoją firmą.

Menedżerowie poszukujący narzędzi do efektywnego planowania strategicznego.

Przedsiębiorcy pragnący przyspieszyć rozwój swojego biznesu.

Informacje
organizacyjne

Liczba dni szkolenia:
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin
Miejsce szkolenia:
do uzgodnienia, zgodnie z preferencjami Klienta

Program szkolenia

Poznaj harmonogram szkolenia:

  1. Co chcę zmienić? – Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, przedsięwzięcia, startupu:
  2. Wprowadzenie i omówienie zasad pracy.
  3. Dyscyplina wdrażania strategii – mini wykład.
  4. Analiza otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych – warsztat.
  5. Strategie przewagi konkurencyjnej (wg. Portera) – mini wykład.
  6. Analiza strategii przewagi konkurencyjnej – warsztat.
  7. Analiza SWOT – analiza wagowa – warsztat.
  8. Budowanie Drzewa Stanu Obecnego – (narzędzie TOC) – warsztat.
  1. Na co chcę zmienić? – wartości, misja oraz wizja i plan na mój pomysł:
  2. Wprowadzenie i omówienie wniosków z poprzedniego dnia.
  3. Wartości – na czym będziemy budować – warsztat.
  4. Misja – dlaczego chcę to robić?
  5. Wizja – jak będę to robił?
  6. Cel główny – zgodny ze SMART.
  7. Definicja celów pośrednich – jak dokonać zmiany
  8. Budowanie drzewa stanu przyszłego – plan działania.
  9. Podsumowanie i wprowadzenie do realizacji projektów zdefiniowanych w ramach planu

Korzyści ze szkolenia

Efekty, które osiągnie uczestnik po szkoleniu:

  • Charakteryzuje podstawowe zasady pracy i dyscyplinę wdrażania strategii.
  • Rozumie metody analizy otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych firmy.
  • Definiuje strategie przewagi konkurencyjnej według Portera.
  • Charakteryzuje metodę analizy SWOT i jej zastosowanie w ocenie firmy.
  • Definiuje znaczenie wartości, misji i wizji w kontekście strategii firmy.
  • Definiuje cele pośrednie i planuje ich realizację.
  • Formułuje cele zgodnych ze SMART.
  • Przeprowadza analizę otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych firmy.
  • Stosuje narzędzie TOC do analizy stanu firmy.
  • Wykorzystuje strategie przewagi konkurencyjnej w praktyce.
  • Wykazuje zdolność do jasnego komunikowania wartości, misji i wizji firmy.
  • Wykazuje umiejętność przekazywania informacji i wyników analiz strategicznych.

Zainteresowany szkoleniem?


Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.

1
Dane firmy
2
Zakres szkoleń
3
Zgody
Nazwa firmy *
NIP *
Osoba kontaktowa *
Numer telefonu *
E-mail *
Czy mają już Państwo wybrany temat/tematy szkoleń? *
Obszary szkoleń, którym są Państwo zainteresowani *
Inne obszary szkoleń *
Jaka jest grupa docelowa szkolenia? Kto będzie uczestnikiem? *
Jaką formą szkolenia są Państwo zainteresowani? *
Gdzie chcieliby państwo odbyć szkolenie stacjonarne? *
Proszę podać adres *
Ile dni szkoleniowych
Państwa interesuje
Ilu pracowników chcieliby Państwo oddelegować na szkolenie?
Kiedy chcieliby Państwo rozpocząć szkolenie?
*
Chcielibyście nam coś jeszcze przekazać - to jest to miejsce - piszcie śmiało!
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *
Zgoda na otrzymywanie połączeń głosowych *
Zgoda na otrzymywanie wiadomości elektronicznych *

Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.

4.8/5

Zaufali nam

Inne szkolenia

Poznaj naszą ofertę szkoleń dedykowanych

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z Polityką prywatności.

Skip to content