Zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu: Szkolenia pomagające właścicielom firm w opracowywaniu i realizacji strategii biznesowej, identyfikacji celów i priorytetów.
- Temat szkolenia:
Zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu
- Kod szkolenia:
ZRZ1
- Rodzaj szkolenia:
Szkolenie dedykowaneZRZ1
- Forma szkolenia:
stacjonarne
- Obszary szkolenia:
zarząd
- Dla kogo:
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw chcący usprawnić zarządzanie swoją firmą.
Menedżerowie poszukujący narzędzi do efektywnego planowania strategicznego.
Przedsiębiorcy pragnący przyspieszyć rozwój swojego biznesu.
Informacje
organizacyjne
Liczba dni szkolenia:
2 dni
2 dni
Liczba godzin szkolenia:
16 godzin
16 godzin
Miejsce szkolenia:
do uzgodnienia, zgodnie z preferencjami Klienta
do uzgodnienia, zgodnie z preferencjami Klienta
Program szkolenia
Poznaj harmonogram szkolenia:
DZIEŃ 1
- Co chcę zmienić? – Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, przedsięwzięcia, startupu:
- Wprowadzenie i omówienie zasad pracy.
- Dyscyplina wdrażania strategii – mini wykład.
- Analiza otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych – warsztat.
- Strategie przewagi konkurencyjnej (wg. Portera) – mini wykład.
- Analiza strategii przewagi konkurencyjnej – warsztat.
- Analiza SWOT – analiza wagowa – warsztat.
- Budowanie Drzewa Stanu Obecnego – (narzędzie TOC) – warsztat.
DZIEŃ 2
- Na co chcę zmienić? – wartości, misja oraz wizja i plan na mój pomysł:
- Wprowadzenie i omówienie wniosków z poprzedniego dnia.
- Wartości – na czym będziemy budować – warsztat.
- Misja – dlaczego chcę to robić?
- Wizja – jak będę to robił?
- Cel główny – zgodny ze SMART.
- Definicja celów pośrednich – jak dokonać zmiany
- Budowanie drzewa stanu przyszłego – plan działania.
- Podsumowanie i wprowadzenie do realizacji projektów zdefiniowanych w ramach planu
Korzyści ze szkolenia
Efekty, które osiągnie uczestnik po szkoleniu:
- Charakteryzuje podstawowe zasady pracy i dyscyplinę wdrażania strategii.
- Rozumie metody analizy otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych firmy.
- Definiuje strategie przewagi konkurencyjnej według Portera.
- Charakteryzuje metodę analizy SWOT i jej zastosowanie w ocenie firmy.
- Definiuje znaczenie wartości, misji i wizji w kontekście strategii firmy.
- Definiuje cele pośrednie i planuje ich realizację.
- Formułuje cele zgodnych ze SMART.
- Przeprowadza analizę otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych firmy.
- Stosuje narzędzie TOC do analizy stanu firmy.
- Wykorzystuje strategie przewagi konkurencyjnej w praktyce.
- Wykazuje zdolność do jasnego komunikowania wartości, misji i wizji firmy.
- Wykazuje umiejętność przekazywania informacji i wyników analiz strategicznych.
Zainteresowany szkoleniem?
Wypełnij krótki formularz - nasz Specjalista ds. Szkoleń skontaktuje się z Państwem, by ustalić szczegóły.
Kim jesteśmy
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z kilkunastoletnim doświadczeniem.
- współpracujemy z około 90-osobowym zespołem trenerów różnych specjalizacji,
- zrealizowaliśmy blisko 42 000 godzin doradczych i szkoleniowych,
- posiadamy certyfikat DEKRY poświadczający spełnianie Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0,
- średnia ocena usług, które zrealizowaliśmy, to aż 4,8 w 5 stopniowej skali.
4.8/5
Zaufali nam
Inne szkolenia
Poznaj naszą ofertę szkoleń dedykowanych